Podravka bilježi rast neto dobiti od 7,7 posto

Foto: Podravka

GRUPA Podravka je u 2019. povećala prihode od prodaje za 4,2 posto, na 4,41 milijardu kuna, te ostvarila 221,6 milijuna kuna neto dobiti, što je 7,7 posto više u odnosu na godinu ranije, objavili su iz te kompanije.

Grupa Podravka nastavila je s uspješnim poslovanjem i u 2019. godini. Ostvarena neto dobit od čak 221,6 milijuna kuna rezultat je prvenstveno organskog rasta, bez izvanrednih utjecaja, navodi se u priopćenju.

"Rezultati za proteklu godinu posljedica su fokusa na organski rast i naša prirodna tržišta, a to nam daje za pravo da konstatiramo kako su usvojene strateške smjernice s početka našeg mandata bile u potpunosti ispravne i opravdane", kaže predsjednik Uprave Podravke Marin Pucar.

Dodaje kako ih posebno veseli činjenica da su, unatoč značajnijem izdvajanju sredstava za unaprjeđenje statusa i položaja radnika te rastu ulaznih inputa proizašlih iz trendova na globalnom tržištu u protekloj godini, ostvarili rast profitabilnosti na gotovo svim razinama poslovanja.

Rast profitabilnosti

"Uvjereni smo kako ćemo i u narednom razdoblju nastaviti s pozitivnim trendovima poslovanja te nas pored toga očekuje i snažniji investicijski ciklus usmjeren na modernizaciju naše kompanije", istaknuo je Pucar.

U priopćenju Podravke se navodi da je rast prodaje organskog asortimana, uz istovremenu kontrolu operativnih troškova, rezultirao rastom profitabilnosti.

Prihodi od prodaje grupe Podravka lani su prema godini ranije porasli za 177,3 milijuna kuna, ili 4,2 posto, i iznosili su 4,41 milijardu kuna.

Na kretanje prihoda od prodaje utjecao je rast oba poslovna segmenta - prehrane i farmaceutike - uslijed povećanih prodajno-marketinških aktivnosti te potražnje za novolansiranim inoviranim proizvodima, ističu iz Podravke.

Prehrana je ostvarila 3,45 milijardi kuna prihoda od prodaje, što je povećanje od 118,8 milijuna kuna, a farmaceutika 955,4 milijuna kuna, ili 6,5 posto više.

Promatrano po regijama, najveći relativni porast prihoda od prodaje od 14,5 posto zabilježen je u regiji istočna Europa te 6,8 posto u regiji zapadna Europa i prekooceanske zemlje. 

Adria regija, kao najznačajnije tržište grupe Podravka, ostvarila je najveći apsolutni rast prihoda od prodaje, i to u iznosu od 118,1 milijun kuna ili 4 posto.

"Fokus menadžmenta i u nastavku godine bit će na provedbi strategije poslovanja koju se može sažeti u tri ključne točke - fokus na tradicionalna tržišta na kojima je grupa Podravka već etablirani proizvođač, ulaganje u daljnji razvoj vlastitih brandova i inoviranje proizvoda te efikasno upravljanje troškovima", zaključuje se u priopćenju Podravke.

Pročitajte više