Potpisan ugovor sa Raiffeisen Stambenom štedionicom o kupovini Centrix 2004 sustava

RAIFFEISEN stambena štedionica (RSŠ), najjača stambena štedionica u Hrvatskoj i Omega software, najveći hrvatski proizvođač informacijskih sustava za upravljanje dokumentima i workflow, potpisali su ugovor o suradnji i isporuci sustava za upravljanje dokumentima i poslovnim procesima - Centrix 2004.

RSŠ će koristiti Centrix za upravljanje ključnim poslovnim procesima praćenja ugovora o stambenoj štednji i obrade prateće dokumentacije, čime će ubrzati uredsko poslovanje i dodatno osigurati poštivanje postavljenih poslovnih procedura i visokih standarda kvalitete podrške štedišama.

Izuzetno nam je zadovoljstvo istaknuti da je IT odjel RSŠ-a proces implementacije odlučio provesti samostalno, računajući pri tome na izvrsnu razinu podrške koju im garantira Omega software. Možda je to i najbolji dokaz cjelovitosti sustava i iscrpnosti podrške koja prati svaki poslovni sustav iz Omega software, korisnicima su dostupni detaljni priručnici i kontekstualna pomoć za pomoć u svakodnevnom radu te Centrix SDK za razvoj i dodatne prilagodbe sustava (Centrix Software Developer Kit sadrži dokumentaciju o strukturi i sadržaju baze podataka te dokumentaciju i VisualStudio predloške za izradu Centrix 2004 AddIn-ova).

Centrix 2004 prvi je cjeloviti document management i business process management proizvod u potpunosti razvijen u Hrvatskoj te je, kao proizvod nastao kroz istraživački i razvojni rad domaćih stručnjaka, jedini DMS i BPM sustav kandidiran za prestižni certifikat "Izvorno hrvatsko". Integracijom document management i business process management funkcionalnosti Centrix korisnicima pruža okruženje za brzo i učinkovito uredsko poslovanje, kontrolu poslovnih procesa te nove mogućnosti za otkrivanje i optimizaciju kritičnih točki u njihovom poslovanju.

Franjo Franjić, član Uprave napomenuo je kako je "… otvorenost i fleksibilnost sustava za nas bila osnovna, polazišna točka. Centrix sustav nam omogućuje potpunu slobodu u definiranju naših poslovnih procesa uz kvalitetnu podršku za razvoj komponenti koje su specifične za naše poslovanje (op.a. kroz Centrix AddIn i Centrix ObjectModel) te nam garantira dugoročnu iskoristivost i isplativost sustava. Naravno, dostupnost i direktni kontakt s razvojnim timom je od velike važnosti jer nam osigurava maksimalnu prilagođenost proizvoda našim potrebama, a samim time i  brz i siguran povrat investicije u DM i BPM sustav.".

"RSŠ  je odabrao Centrix nakon pažljive analize trenutne ponude na tržištu, naravno osnovna funkcionalnosti sustava morala je prije svega zadovoljiti njihove visoke kriterije, no mislim da je naša lokalna prisutnost odigrala ključnu ulogu – uvođenje DMS i BPM sustava ne može povratiti uloženu vrijednost bez kvalitetne podrške od strane razvojnog tima" istakao je Igor Tatarević, project manager Centrix-a.

Pročitajte više