Reklamni rat nastavio se na policama: Agrokor povlači svoje proizvode iz Lidla?

PREMA svemu sudeći Ivica Todorić krenuo je u oštru borbu s konkurencijom svog Konzuma, a da je tome tako dokazuje i podatak objavljen u dnevniku Business.hr kako je Agrokor odlučio od ovog mjeseca otkazati isporuku proizvoda svojih tvrtki trgovačkom lancu Lidl.

>Da je Todorić izbornik nogometne momčadi, teško da bi zaigrao Hrvat

>Konzumova "nogometna" reklama dobila "crveni karton" Suda časti reklamnih agencija

>Todorićeva Hrvatska do Tokija: "Jel´ ovo proizvod? Pa to ne znaš ni što je, ni odakle je!"

Prema istom izvoru riječ je eskalaciji marketinškog rata koji je počeo Lidlovom usporedbom cijena s Konzuma, a dodatno se zaoštrio reklamnom nogometnom utakmicom kada je Konzum prikazan kao isključivo domaći brend koji se suprotstavlja strancima odnosno proizvodima Lidla. Također, Lidl je sve veći i jači takmac Konzum jer je povećao prihod za čak 65 posto što je uvjerljivo najveći rast jednog lanca u Hrvatskoj. Pokazalo se tako kako su jeftine Lidlove marke bile pun pogodak u doba krize.

Za sada iz oba tabora teško cure informacije, odnosno iz Agrokora nikako, dok su iz Lidla poručili kako je buduća suradnja postala upitna. Dodali su i kako su otvoreni pregovori a ukoliko sve i završi trgovinskim "razvodom" spremni su zamijeniti Agrokorove proizvode jednako kvalitetnim.

Pročitajte više