Sjećate se reklame zbog koje su se palile tenisice? Nike zbog nje masno zarađuje

NIKE je u proteklom tromjesečju zabilježio prihode od 9,9 milijardi dolara, gotovo 10 posto veće nego u istom lanjskom razdoblju, a kontroverzna marketinška kampanja s Colinom Kaepernickom potaknula je snažan rast prodaje.

>> Pogledajte reklamu zbog koje Amerikanci divljaju i pale Nike tenisice

Prema poslovnom izvješću, objavljenom  danas, dobit najvećeg svjetskog proizvođača sportske opreme, porasla je u proteklom tromjesečju, do kraja kolovoza, za 15 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje i dosegnula 1,09 milijardi dolara.

Rast prihoda i dobiti Nikea ponajviše se zahvaljuje povećanoj prodaji na njegovim najvećim tržištima.

Tako su prihodi na sjevernoameričkom tržištu, najvećem Nikeovu tržištu koje čini oko 40 posto prodaje, u proteklom tromjesečju porasli za 6 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Rast i u Kini

Prodaja Nikea u Kini porasla je istodobno za 24 posto, a u zapadnoj Europi, Africi i na Bliskom istoku za 11 posto.

Izvršni direktor tvrtke Mark Parker kazao je u razgovoru s analitičarima kako prve analize pokazuju da je kontroverzna marketinška kampanja, koja uključuje igrača američkog nogometa Colina Kaepernicka, pozitivno utjecala na prodaju Nikeovih proizvoda.

Pojavljivanje Kaepernika, koji je svojedobno kleknuo za vrijeme sviranja nacionalne himne uoči utakmice prosvjedujući tako protiv rasizma, izazvalo je nedavno u SAD-u pozive mnogih na bojkot Nikeovih proizvoda.

No, prvi rezultati nakon objave tog spota pokazuju da je prodaja Nikea porasla.

Parker je kazao da se kompanija osjeća "vrlo dobro i vrlo je ponosna" na tu marketinšku kampanju koja je, kaže, prilično snažno odjeknula među kupcima kako u SAD-u, tako i širom svijeta i izazvala "rekordni" angažman.

"Kao i mnoge kampanje, pokrenula je rast u prometu i angažmanu, kako društveno, tako i komercijalno”, kazao je Mark Parker.

Pročitajte više