Nakon Zagreba i Split širi pješačke zone u centru

Splitski gradonačelnik Ivica Puljak i njegov zamjenik Bojan Ivošević najavili su proširenje pješačkih zona u staroj gradskoj jezgri, pri čemu će se spojiti istočna i zapadna obala Rive i postati jedna pješačka zona. "Planiramo uređenje Hrvojeve ulice, gdje smo na početku našeg mandata uklonili štandove, a sada ćemo produžiti istočnu obalu, te pretvoriti 'varoški trokut' u pješačku zonu i tako spojiti istočni i zapadni dio obale u jednu pješačku zonu Rive", rekao je Puljak na konferenciji za novinare.

Jučer je raspisan natječaj za uređenje Hrvojeve ulice, koji će trajati do veljače, uslijedit će izrada projektne dokumentacije pa bi radovi mogli početi krajem 2024. godine. Također je planirano redizajniranje tendi na Rivi kako bi bile diskretnije. Ivošević je pojasnio da "varoškim trokutom", od Hotela Bellevue do crkve Svetog Frane, sada prometuju vozila, a ondje postoji i petnaestak parking mjesta, ali će se sve to pretvoriti u pješačku zonu.

Više mjesta za pješake i ugostitelje

"Tako će se stvoriti više prostora za pješake i ugostiteljske sadržaje u tom dijelu stare gradske jezgre  Splita", kazao je Ivošević. Ispod Kragićeve poljane izgradit će se parkiralište za stanovnike gradskih četvrti Varoš i Spinut, čime će biti nadoknađena parking mjesta iz "varoškog trokuta". Također će se ispod obližnjeg starog Hajdukova igrališta (Placa) izgraditi garaža s 1000 mjesta.

Izjavu ministra gospodarstva i održivog razvoja Davora Filipovića da sve što država daje ugostiteljima "gradovi Split i Zagreb im uzimaju", Ivošević je ocijenio kao početak predizbore kampanje. "Ministri će u kampanji očito zloupotrebljavati svoju dužnost za političke obračune", rekao je Ivošević.

Pritom je upozorio da su cijene za ugostitelje u Splitu niže nego u Dubrovniku, gdje je gradonačelnik Mato Franković iz HDZ-a, kojeg je pozvao da smanji cijene dubrovačkim ugostiteljima. Po Ivoševićevim riječima, divljaju cijene u prostorima koje iznajmljuju privatnici, a ne Grad Split.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.