Na plaćenom parkingu mu stablo razbilo auto: Platio parkirnu kartu, ali za štetu nitko ne odgovara

Foto: Čitatelj Indexa

ZAGREPČANIN kojem je stablo potpuno uništilo automobil ima velike probleme s traženjem odštete za neseću koju nije skrivio

Zagrepčanin Jan Jilek bio je s obitelji na godišnjem odmoru na Cresu, no odmor i uživanje prekinuo je događaj iz kojeg sad ne može naći izlaz.

"Bio sam na izletu na Cresu sa suprugom i dvoje djece (dvije i pet godina) u mjestu Valun. Parkirao sam auto na parking koji je u koncesiji jedne autoprijevozničke tvrtke, otišao na kupanje i na povratku me dočekao prizor mog auta pod drvom koje je puklo i palo na njega", ispričao nam je Jilek.

Stablo mu je totalno uništilo automobil, toliko da više nije u voznom stanju.

"Sve se to dogodilo u srijedu u 12:30 sati. Kontaktirao sam koncesionara parkirališta vezano uz pokrivanje štete, a nakon toga me dočekalo prebacivanje odgovornosti", rekao nam je dalje Jilek.

Ništa od naknade štete

Parkirnu kartu uredno je platio 15 kuna, no kaže kako mu se, unatoč tome što je parkiralište u zakupu koncesionara koji mjesta uredno naplaćuje, puna dva dana nitko nije javljao.

Otišao je i do gradskih vlasti - bezuspješno. Kaže, jedino su mu iz Turističke zajednice Cresa izašli u susret i pokušali mu pomoći.

A onda je nakon dva dana čekanja dobio odgovor od koncesionara parkirališta koji tvrdi da oni nisu odgovorni za nastalu štetu jer stablo nije raslo na parceli koju su oni zakupili, već na zemljištu kraj njega! Time je odgovornost prebačena na nepoznatog vlasnika parcele na kojoj je stablo izraslo.

Jilekov automobil i dalje razbijen stoji na spomenutom parkiralištu.

Jilek za Index ispričao kako su se odvijali događaji

"Naime, u srijedu na parkingu koji je pod koncesijom Autotransa na otoku Cresu u mjestu Valun palo mi je drvo na auto. Kako je parking u koncesiji Autotransa, obratio sam im se da mi jave proceduru kako će mi nadoknaditi štetu, nakon kratkog prepucavanja dobio sam kontakt od referenta za osiguranja Autotransa kojem sam istu vece pisao mail. Narednog dana nitko mi se nije javljao pa sam još jednom uputio mail s molbom da mi se jave u roku od sat vremena. Također sam uspio doći do broja mobitela referenta te sam ga nazvao. Nakon nekog vremena sam se čuo s njim na što mi je rekao da se trudi pomoći, ali da nema nikakav odgovor od svojih nadređenih koji bi mi mogao pomoći.

Nakon toga sam poceo samostalno tražiti kontakte osoba kojima bi se mogao javiti, između ostalog zvao sam i grad Cres i dobio kontakt od pročelnice i prenio joj informacije u nadi da će moći pomoći. Kako mi se ni nakon toga nitko nije javljao prvo sam ostavio post na FB stranicama Autotransa i zatražio ih odgovor i rješavanje situacije, ni tada ništa... Sljedećeg jutra (petak) zaputio sam se u Cres da razgovaram s pročelnicom. Pročelnica me je obavijestila da je razgovarala s Autotransom, ali da su je oni obavijestili da oni ne smatraju sebe krivim, pošto je drvo koje je palo na moj auto na parceli koja nije pod njihovom koncesijom (30 cm od parkinga) te da je potrebno naći vlasnika te parcele kako bi njega tužio zato što je drvo palo na moj auto na njihovom parkingu. Nakon toga zaputio sam se u lokalnu turističku zajednicu gdje sam po prvi puta zatekao osobu (direktoricu turističke zajednice Cresa) koja je, kad je čula priču, istog se trena krenula telefonirati, tražiti kontakte od ljudi iz Autotransa i slati mailove. Tek nakon njezine reakcije dobio sam službeni odgovor od Autotransa.

Jutros sam dobio mail od Autotransa u kojem me informiraju da će pokrenuti privatnu tužbu protiv mene zbog narušavanja ugleda", piše nam Jilek.

 

Pročitajte više