Tomašević: U Podsljemenu nedostaje osnovna komunalna infrastruktura

Foto: Pr foto

PREDSTAVNICI platformi Možemo! i Zagreb je naš obišli su danas zagrebačku četvrt Podsljeme koja je bila epicentar zagrebačkog potresa, a njihov kandidat za gradonačelnika Tomislav Tomašević zauzeo se za obnovu i protupotresno jačanje oštećenih kuća.

Tomašević je izjavio kako će mu cjeloviti pristup obnovi i potpora građanima pri ostvarenju prava biti prioritet po preuzimanju upravljanja gradom.

"Potrebno je svakom slučaju pristupiti individualno i osigurati potrebne kapacitete kako bi se stradale kuće u sklopu obnove protupotresno ojačale", poručio je te prozvao državne i gradske vlasti da gotovo uopće nisu reagirale na stradanje u toj četvrti, koja je ujedno opterećena lošom komunalnom i prometnom infrastrukturom.

"Nakon potresa tu gotovo ne postoji kuća koja nije oštećena"

Upozorio je da u najsjevernijoj zagrebačkoj četvrti nakon potresa gotovo ne postoji kuća koja nije oštećena, građani su morali iseliti iz svojih domova, a dosta onih starije dobi još uvijek živi u stambenim kontejnerima i prenamijenjenim ljetnim kuhinjama.

"Pored osnivanja gradskog ureda za protupotresnu obnovu, koje smo najavili, osigurat ćemo da mobilni timovi za pomoć građanima kod ispunjavanja potrebne dokumentacije idu k njima, do njihovih domova, primjerice, u podsljemenskim naseljima, a ne obrnuto", rekao je Tomašević.

Istaknuo je i da u ovoj četvrti nedostaje osnovna komunalna infrastruktura, neka naselja nemaju javnu kanalizaciju, a neka čak ni javnu vodoopskrbu.

"Riskantno ići pješice po uskim, dvosmjernim ulicama bez nogostupa"

Luka Maloča, nositelj liste Možemo! i ZJN! za Podsljeme, istaknuo je i prometne probleme koji godinama muče stanovnike Podsljemena, "koje služi kao sjeverna obilaznica Zagreba, dok su ceste među najzapuštenijima u gradu".

"Aktualna gradska vlast i njihovi koalicijski partneri potrošili su stotine milijuna na žičaru koja još uvijek ne funkcionira, a podsljemensku djecu do škola i vrtića roditelji moraju voziti autima jer je riskantno ići pješice po uskim, dvosmjernim ulicama bez nogostupa ili s vrlo uskim nogostupima, kojima jure automobili, kamioni i autobusi", kazao je.

Pročitajte više