VLASNIK njemačkog lanca drogerija DM Götz Wolfgang Werner je prebacio čitav udio u vlasništvu tvrtke jednom humanitarnom fondu.
Rekao je da "djeca imaju pravo na dobar start, ali ne i na to da roditelji njima i njihovim potomcima osiguraju doživotno blagostanje", dodavši da im je osigurao kvalitetno obrazovanje i naučio ih da se brinu sami o sebi.
U recesiji povećao prihode
Werner je 1973. osnovao lanac drogerija Drogerie Markt, poznatiji kao DM. Danas ima 2.200 poslovnica širom Europe s 34.000 zaposlenih i godišnjim prometom od oko pet milijardi eura. DM je jedna od rijetkih tvrtki kojoj su se prihodi u recesiji povećali.
Oštar je kritičar novog sustava njemačke socijalne pomoći kojim je došlo do stapanja pomoći za duguročno nezaposlene i pomoći za siromašne. Kako kaže, radi se o "zatvoru za spavanje kod kuće" koji krši ljudska prava i više članaka njemačkog ustava.
Poslodavac iz snova
Profesor poduzetništva na Institutu za tehnologiju u Karlsruheu već godinama uspješno dokazuje da se golemi profit može steći i poštenim odnosom prema djelatnicima. Zaposleni u njegovim dućanima imaju pravo sami određovati asortiman, umjesto o "personalnim troškovima" u tvrtki govori o "kreativnim troškovima", a pripravnike šalje na kazališne radionice da bi potaknuo njihov razvoj ličnosti.
Suautor je knjige "1000 eura za svakoga" i u njoj se zalaže za to da osnovni prihod svakog radnika bude 1000 eura. Teoriju iz knjige je uspješno primijenio u praksi, jer plaće njegovih djelatnika dosežu taj iznos. U Hrvatskoj zaposlenici DM-a zarađuju i do 7.000 kuna, a imaju 14 plaća godišnje.