Završila dominacija Googlea: Apple je najvrjedniji svjetski brand

U GODIŠNJEM izvještaju agencije Millward Brown, zbog snažne prodaje iPhonea i iPada, Apple je prvi puta u povijesti prema vrijednosti branda zasjeo na vodeće mjesto.

Iza njega je ostao Google, koji je najviši poziciju držao protekle četiri godine. Vrijednost Appleovog branda u godinu dana je porasla za 84 posto na 153 milijarde dolara, dok je Google pao za dva posto na 111,5 milijardi dolara, prema godišnjoj studiji nazvanoj BrandZ u kojoj je popisano 100 najvrjednijih svjetskih brandova.

Prema ovoj listi, svjetskom ekonomijom dominiraju tehnološke i telekomunikacijske tvrtke, jer se IBM svrstao na treće mjesto, Microsoft na peto, AT&T na sedmo, a China Mobile na deveto mjesto. Facebook je ušao na listu na 35 mjestu, a njegov brand je procijenjen na 19,1 milijardu dolara.

TOP 100 najvrjednijih svjetskih brandova ove godine ukupno vrijedi 2,4 trilijuna dolara.

Pročitajte više