Citroen C6 je stigao
NAKON gotovo deset godina posta Citroen se vraća u svijet luksuznih krstarica. C6 će mnogi doživjeti kao svojevrsnog nasljednika legendarnog XM-a, a radi se o poslovnoj limuzini kojom Citroen zaokružuje posljednju fazu u kreativnoj obnovi marke.
Citroenov novitet, kao što se i očekivalo, prati smjernice postavljene na konceptu C6 Lignage predstavljenom u Ženevi prije šest godina. Vozilo je to, koje objedinjuje koncept cestovne krstarice s najnovijom tehnologijom, dok svojom pojavom definitivno budi emocije. Markantna vanjština vozila u potpunosti je podređena jednostavnim fluidnim linijama koje odišu čistoćom. U osnovnim obrisima prepoznatljivi su detalji s prethodnih modela, a uočljiv je još veći logo marke integriran u prednju masku.
Veliki međuosovinski razmak i niska silueta daju Citroenu C6 markantni izgled, te odaju dojam prostranosti kabine. Već je iz prvih fotografija jasno da će najviše kritika pobuditi izgled stražnjeg dijela vozile, najinovativniji dio vozila, dakle jedini sporan.
U dobrom Citroenovom duhu novi model dobiva obilje inovativne tehnologije. Pored poznatih sustava kao što su upozorenje o nenamjernom prelaženju crte, pomoć pri parkiranju sprijeda i straga, tempomat s regulatorom brzine i zakretni Xenon farovi, C6 premijerno donosi "head-up display" (sustav projicira bitne informacije na vjetrobransko staklo) i aktivni ovjes s varijabilnim prigušenjem.
Paletu motora čine dva V6 motora, po jedan dizelski i benzinski. Novi HDi motor obujma 2,7 litara razvija 150/204 kW/KS, a opremljen je FAP pročistačem čestica. Nastao u suradnji s Fordom, motor se trenutno ugrađuje u Peugeot 607 i Jaguar S-Type. Benzinski motor je nešto snažniji, razvija 155/211 kW/KS, a oba motora dolaze u kombinaciji s automatskim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa.
Sve informacije vezane uz najnoviji Citroenov model bit će poznate krajem mjeseca nakon svečane premijere modela u Ženevi.
Miljenko Nikolić
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati