Mazda2 Sport: Novost na HR tržištu

Mazda2 Sport: Novost na HR tržištu

MAZDA2 predstavljena je u jesen prošle godine, a nakon više od 40.000 prodanih primjeraka dokazala se kao Mazdin hit sezone. U Hrvatskoj ista priča, usprkos povećoj cijeni model se odlično prodaje, a do danas je najmanju Mazdu izabralo 700 kupaca. Nema sumnje, dolazak novih izvedbi učinit će model još konkurentnijim i samim time popularnijim.

Trovratna Mazda2 nosi oznaku Sport, a njen najkraći opis bio bi kako se radi o vizualno atraktivnijoj izvedbi koji ima sve dobitne atribute modela s pet vrata i uz to je još dostupniji.

Prva i najveća razlika u odnosu na izvorni model svakako je izostanak stražnjih bočnih vrata čime je otvorena mogućnost stvaranja atraktivnijeg odijela. No, putnici pritom nisu zakinuti, posebno kada se radi o komforu. Laganiji ulazak na stražnja sjedala omogućava 163 mm širi otvor vrata te stanjena obloga (modificiranog) krova i niža pozicija sjedenja.

Mazda2 Sport u ponudi je sa tri paketa opreme (TE Pro, TE Plus i GT), a kupcima se predstavlja u dvije motorne izvedbe, obje benzinske (1.3/75 KS i 1.5/105 KS).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Serijska oprema vrlo je bogata. Bazna TE Pro razina nudi automatski klima-uređaj, daljinsko središnje zaključavanje, audio sustav (CD/MP3), kožom presvučeni upravljač i ručicu mjenjača, 15-inčne aluminijske naplatke, te el. logistiku u vidu ABS, DSC i TCS sustava.

Uz paket GT serijski dolazi i sportski optički paket koji sadrži sportski prednji odbojnik (modificirani usisnici) i masku hladnjaka, stražnji krovni spojler, proširene bočne pragove, te alu dekoraciju interijera.

Mazda2 Sport na hrvatsko tržište stiže krajem kolovoza. Cijena osnovne izvedbe (1.3i/TE Pro) je 105.675 kn, dok je paket TE Plus skuplji 6.750 kn. Top izvedba s 1.5 motorom i GT opremom stoji 122.175 kn.

Novosti ima i kod Mazde2 s pet vrata. Sada je u ponudi i 1,4-litreni dizelaš sa 68 KS i 160 Nm, koji u prosjeku troši 4,3 l/100 km. Dizelski motor dostupan je uz pakete opreme CE Pro, CE Plus i TE.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara