Novi Audi A6 u prodaji od travnja
NOVI Audi A6 doživio je svoju svjetsku premijeru 16. siječnja u 20.30 sati istovremenim otkrivanjem automobila u čak šest europskih gradova: Berlinu, Milanu, Madridu, Stockholmu, Londonu i Parizu. Premijeri je osobno prisustvovalo više od 1.500 ljudi, a televizijska informativna emisija n-tv koja pokriva europsko područje uživo je prenosila svjetsku premijeru.
Iako na prvi pogled mnogi zaključuju da je riječ samo o faceliftu starog modela, novosti ispod lima otkrivaju da se radi o potpuno novom modelu spremnom za najveće rezultate. Snažni TDI i Otto motori u rasponu snage od 103/140 kW/KS do čak 246/335 kW/KS, najmodernija tehnologija u izradi mjenjača te stalni quattro pogon na sve kotače dovoljno su jaki aduti za osvajanje tržišta više klase.
Naglašeni sportski karakter naslanja se na starijeg brata, modela A8, kojeg mnogi smatraju najsportskijim automobilom svoje klase.
Minimalne promjene vanjštine bile su dovoljne da se vrati svježina modela i poveća doza sportskog karaktera. Vanjske dimenzije redom glase: duljina 4.916 mm (+ 13 cm), širina 1.855 mm (+5 cm) i visina 1.459 mm (+ 1 cm). Veći gabariti i povećanje međuosovinskog razmaka za čak 83 milimetra (2.840 mm) rezultirali su dosad neviđenom ponudom prostora. Prednjom armaturom dominira veliki monokromatski LCD zaslon (MMI-Multimedia Interface) te novi dizajn kola upravljača, dok je sve ostalo učinjeno u dobro poznatom Audijevom maniru.
U ponudi motora ima nekoliko novosti. Benzinska ponuda je obogaćena s tri motora, i to 4.2 V8 (246/335 kW/KS, 420 Nm), 3.2 V6 FSI (188/255 kW/KS, 330 Nm) i 2.4 V6 (130/177 kW/KS, 230 Nm). Početak prodaje FSI izvedbe na hrvatskom tržištu je tijekom iduće godine.
Ponuda dizelskih motora starta 2.0 TDI motorom od 103/140 kW/KS i 320 NM, a novost u ponudi je 3.0 TDI V6 od 165/225 kW/KS i 450 Nm.
Kupci će na raspolaganju imati nekoliko mjenjača, od ručnog 6-stupanjskog do tiptronic mjenjača s šest stupnjeva (najjače izvedbe), te multitronic automatike. Također, i dalje će se nuditi dvije izvedbe pogona, prednji pogon i quattro permanentni pogon na sve kotače, koji je serijski za najsnažnije izvedbe.
Uz uvjerljive vozne osobine novi A6 će pažnju plijeniti bogatom serijskom i ekstravagantnom dodatnom opremom. Servotronic progresivni upravljač je dio standardne opreme, baš kao i EPB elektro-mehanička parkirna kočnica i senzori za svijetlo i kišu. Opcionalno će se nuditi sustav kontrole pritiska u gumama, te Xenon Plus zakretna svijetla.
Dio dodatne opreme je i ACS (adaptive cruise control) sustav održanja brzine i razmaka čiji rad je radarski nadziran. Spomenimo još da je nova šestica još jedan model koji mjesto klasičnog ključa ustupa identifikacijskoj kartici (dodatna oprema).
Očekuje se da bi bazni model pokretan 2.4-litrenim benzinskim motorom u Njemačkoj trebao stajati oko 33.000 eura.
Miljenko Nikolić
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati