Novosti iz Ferrarija
FERRARI 458 Italia, čini se, nije samo vizualno ušminkan što se prvo može primijeti, već je on dobio i novi V8 motor pa i novo ime, te ćemo ga od sada poznavati kao Ferrari 488 GTB.
Najveća novost nalazi se tamo gdje je
prije bio 4.5-litreni V8 motor. Umjesto njega Talijani su ondje smjestili novi
3.9-litreni V8 benzinac sa 670 KS i 760 Nm okretnog momenta. T
Zavirimo li u putničku kabinu vidjet ćemo
da je vizualno koncept ostao isti, ali je tu mnogo sitnih izmjena koje daju
novi dojam. Drugačije su komande s lijeve i desne strane kola upravljača, a
oblije linije sada krase otvore za ventilaciju. Drugačiji je i središnji greben
na kojem su komande sada posložene u okomitu liniju. Dotjerana je i
multimedija, sitne izmjene vidljive su i na instrument ploči, a obnovljena su i
sjedala. Drugačiji je i ključ s kojim se pokreće 488 GTB.
Kako bi stvorio mjesta za difuzor Ferrari
je ispušne topove smjestio u kutove branika. Potpuno nova su i stražnja svjetla
koja sada djeluju znatno ozbiljnije. Međutim, novo lice sa sobom donosi i niz
aerodinamičkih preinaka koje za 50% povećavaju silu s kojom ova jurilica
pritišće na podlogu, a aktivna aerodinamika smanjila je i otpor zraka. Sprijeda
se sada nalazi dupli spojler popraćen spliterom, a prednji branik krase i
veliki usisnici zraka. Njih je Ferrari smjestio i na bokove automobila odmah
iza stražnjih vrata, a aerodinamičke modifikacije sada su prisutne i ispod
modela 488 GTB gdje se sada nalaze generatori zračnih vrtloga.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati