Obnovljeni 607 u Hrvatskoj

NA TISKOVNOJ konferenciji održanoj u Zagrebu tvrtka Peugeot Hrvatska je novinarima predstavila obnovljenu izvedbu svojeg najprestižnijeg modela.

Kako je Peugeot iznimno zadovoljan uspjehom 607-ice na hrvatskom tržištu, gdje se  po prodaji nalazi odmah iza njemačkog tria (Audi A6, BMW serije 5, Mercedes E), Hrvatska je među prvim zemljama koja ima čast ugostiti francusku krstaricu u novom izdanju.

Najveća novost je svakako dolazak V6 HDi  motora kojeg je PSA razvio u suradnji s Fordom. 2.7-litreni dizelaš posjeduje common-rail ubrizgavanje druge generacije, a uz pomoć bi-turbo koncepcije razvija 204 KS maksimalne snage i 440 Nm okretnog momenta. Motor se isporučuje isključivo u kombinaciji s novo razvijenim (Aisin) 6-stupanjskim automatskim mjenjačem, a zahvaljujući novoj generaciji "vječnog" (ne zahtjeva održavanje) FAP filtra čestica posjeduje 95 % manje čađe u ispuhu. Performanse su uvjerljive, najjača HDi izvedba do 100 km/h stiže u 8,9 sekundi, maksimalna brzina je 230 km/h, a potrošnja goriva iznosi (grad/otvoreno/mix) 11,6/6,6/8,4 l/100 km.

Jedan od najljepših automobila u klasi nije previše mijenjao vanjski izgled. Klasična receptura zatezanja bora vidljiva je sprijeda gdje je nastup osvježen ugradnjom novog odbojnika s većim otvorima za zrak. Središnje postavljen logo marke još je povećan, a izmijenjen je dizajn svjetala za maglu. Ukupni dojam luksuzne francuske krstarice zaokružuje obilje kroma: sjajnim finišem istaknute su maglenke, a kromirane lajsne naglašavaju liniju vozila. 17-inčni alu naplatci koji su dio serijske opreme upotpunjuju dojam.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Interijer je bitno osvježen, a potencijalnim kupcima najznačajnija novost je upotreba skupljih materijala i kvalitetnija izrada. Model se nudi u izdašno opremljenoj Pack izvedbi koju karakterizira potpuna sigurnosna oprema (osam zračnih jastuka, ESP, xenon, laminatno vjetrobransko staklo...). Elementi vezani uz komfor i dobar ugođaj sastavni su dio svake 607-ice. Tu se podrazumijeva automatska dvozonska klimatizacija, pomoć pri parkiranju sprijeda(doplata) i straga, električno upravljanje poklopcem prtljažnika, 240W snažan JBL audio-sustav s 12 zvučnika itd.

Najveći "lav" će na hrvatskom tržištu biti dostupan u dvanaest boja vanjštine i šest izvedbi interijera. Kupcima su na raspolaganju četiri motorne izvedbe, dvije dizelske (2.2 HDi/133 KS, 2.7 V6 HDi/204 KS) i dvije benzinske (2.2/158 KS, 2.9 V6/211 KS). Ulazne 2.2-litrene izvedbe opremljene ručnim mjenjačem stoje 297.000 odnosno 311.000 kuna, dok je za automatski mjenjač potrebno doplatiti 14.000 kn. Novitet u ponudi, 2.7 V6 HDI stoji 356.00 kuna, a na vrhu ponude nalazi se V6 benzinac s cijenom od 368.000 kn.

Miljenko Nikolić

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara