Škoda Fabia Super 2000 ide dalje

Škoda Fabia Super 2000 ide dalje

PROTOTIP vozila Škoda Fabia Super 2000 predstavljen je u sklopu testiranja po prvi put u ulozi demo-vozila na reliju Barum Rally Zlin. Ovo je sljedeći korak na putu uspješne homologacije proizvoda koja je planirana krajem 2008. godine.

Testiranje vozila Škoda Fabia Super 2000 službeno je započelo u veljači 2008, a u nešto više od pola godine prijeđeno je 5.000 kilometara te su razvijena i testirana tri prototipa. Za upravljačem su se izmjenjivali vodeći češki vozači kao što su Jan Kopecký, austrijski prvak Raimund Baumschlager i bivši šampion iz Finske Sebastian Lindholm. U proteklim tjednima dvostruki svjetski prvak i ikona relija Carloz Sainz svojim iskustvom pridonio je cijelom projektu.

Osnovni tehnički parametri Škoda Fabije Super 2000

Dužina 3992 mm, širina 1798 mm, međuosovinski razmak 2486 mm
Masa 1150 kg (asfaltna podloga), 1200 kg (šljunak)
Motor: 4-cilindrični motor s rasplinjačem, 16 ventila, obujam 1998 ccm, glava cilindra i blok cilindra od aluminija, pogon na sva četiri kotača
Mjenjač: X-trac 6-stupanjski, serijski

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Spojka: AP Racing - 184 mm
Amortizeri: Reiger Racing System
Kočnice: Brembo, kočioni disk promjera 355 mm sprijeda i 300 mm straga (asfaltna podloga), u slučaju šljunčane podloge 300 mm sprijeda i straga
Kotači: naplatci OZ s gumama BF Goodrich 18´´ (asfaltna podloga) i 15´´ (šljunčana podloga)
Elektronika: Magneti Marelli

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara