Što kad se kotači okreću unutar guma?

Chevrolet Camaro Z/28 moćna je zvjerka na kotačima, a koliko mora biti kvalitetna oprema koju koristi vozilo takve brutalne snage dokazuje i činjenica da su Chevroletovi inženjeri morali naći rješenje za nesvakidašnji problem: Pirellijeve P Zero Trofeo R gume stvarale su toliko trenja, a moćne Brembo karbonsko-keramičke kočnice tako efikasno zaustavljale kotače da su se kotači okretali unutar guma!

### 

Ovaj je problem do sada uočen isključivo kod trkaćih automobila gdje je riješen tako da se nanosila abrazivna boja na dio kotača uz koji prianja guma, no to nije bilo dovoljno efikasno rješenje za Camaro Z/28. Inženjeri su zato primijenili postupak sličan pjeskarenju  kojim su zrnat materijal ispaljivali zračnim pištoljem na površinu kotača te tako dodali teksturu boji na koju je prianjala guma.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Novi Chevrolet Camaro Z/28 trebao bi se naći u zastupstvima ovog ljeta po cijeni od 75.000 dolara. Pogoni ga masivni,  7.0-litreni V8 LS7 motor koji razvija 505 KS i 652 Nm okretnog momenta.

===

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara