VW radi na četverovratnom XL1

Njemački Volkswagen radi na većoj, četverovratnoj verziji XL1 modela. Ultra štedljivi XL1 dobit će tako više prostora, a zadržat će fantastičnu potrošnju od samo 0.9 litara na 100 km uz emisiju CO2 od 21g/km te električni domet od 50 km.

###

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Aktualni XL1 teži 795 kg, a četverovratna verzija, koja će najvjerojatnije nositi naziv XL2, bit će otprilike 149 kg teža zbog dodatnih vrata, veće unutrašnje ćelije, dva stražnja sjedala i nešto veće baterije.

Stražnja vrata trebala bi imati okove na stražnjoj strani, a 2-cilindrični motor od 800 kubika i 48 KS trebao bi dobiti više snage, baš kao i elektromotor koji sada razvija 27 KS. Performanse bi trebale ostati iste pa možemo očekivati ubrzanje do 100 km/h za 12.7 sekundi te krajnju, elektronički ograničenu brzinu od  162 km/h. Automobil bi se trebao pojaviti sljedeće godine kao konkurent Toyoti Mirai opremljenoj gorivim ćelijama. Naravno, također možemo očekivati i cijenu veću od one XL1 za kojeg je potrebno izdvojiti čak 110.000 eura.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara