5 velikih koraka nakon prekida

5 velikih koraka nakon prekida

Foto: Liu Jo

PREKID nije nešto što možeš riješiti u tjedan dana, a kao i svaka moderna bolest, ima korake koje je potrebno poduzeti da bi se u potpunosti izliječila. Ovo su koraci, a jednom kada ih prođeš sve, možeš reći da si stvarno slobodna:

1. On nije prva stvar na koju pomisliš kada se probudiš


Jutro je uvijek najgore: Tek što otvoriš oči, pomislit ćeš na njega, a sve dok se ne riješiš tog refleksa, nećeš biti u potpunosti izliječena. Ovaj proces traje neko vrijeme, a jednom kad ga uspiješ izbaciti iz glave, biti ćeš nova osoba.

2. On nije zadnja stvar na koju pomisliš prije spavanja

Ide jako dobro uz prethodni korak: Ako ne misliš na njega spavanja, manje su šanse da ćeš misliti na njega čim se probudiš. Lakše je reći nego stvarno to i učiniti, ali s vremenom će postati jako jednostavno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
3. Njegov broj više nije u tvom imeniku

Nema veze što ga znaš na pamet, ali ako obrišeš njegov broj, znači da si spremna krenuti dalje. Sljedeći korak je brisanje svih njegovih poruka, a onaj iza toga je zaboravljanje broja.

4. Prvi flert sa novim tipom

Ne mora voditi ničemu, ali jednom kada shvatiš da još uvijek imaš volje za flert, sve će biti lakše. Osmijeh tu, cuga tamo, i u tren oka ćeš ponovno biti cura koja može dobiti sve što poželi.

5. Njegove bokserice su smeće


Prvih mjesec dana ćeš možda htjeti spavati u njegovim boksericama, nakon nekog vremena ćeš to prestati raditi, a kada se uspiješ natjerati da njima počneš brisati pod, znači da si u potpunosti zaboravila na njega.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara