Hanžeković spustio cijenu Dinama na sedam kuna: Kupi Sportske i gledaj lakrdiju

Hanžeković spustio cijenu Dinama na sedam kuna: Kupi Sportske i gledaj lakrdiju

Foto: Hina, Index
 
DINAMO večeras otvara novu sezonu 1. HNL utakmicom protiv Lokomotive na Maksimiru. Nema boljeg načina za podsjetiti navijače i nogometne zaljubljenike na sve apsurde domaće nogometne močvare od derbija matice i filijale na ruglu koje je zaposjela jedna "familija", a izdašno financiraju građani Zagreba.

Za razliku od prošlih sezona, kada su Zdravko Mamić i njegova PR mašinerija diljenjem ulaznica po školama pokušali napuniti koju tribinu, ove godine je taj zadatak na sebe preuzeo prvi odvjetnik kluba i član Skupštine Marijan Hanžeković, čijem je uredu Mamić povjerio i pripremu za privatizaciju Dinama. Hanžeković je ujedno u vlasnik medijske kuće Hanza Medija d.o.o, koji izdaje i Sportske novosti, a čiji su novinari bliski i naklonjeni Mamiću. Danas Hanžekovićevo i Mamićevo glasilo nudi besplatne ulaznice za "derbi" Dinama i Lokomotive uz svaki kupljeni primjerak. Zanimljivo je da kupnjom Hanžekovićevih novina navijači mogu jeftinije do ulaznica, jer u slobodnoj prodaji koštaju od 10 do 30 kuna.

Najmoćniji hrvatski odvjetnik godinama je član skupštine Dinama, iza njegovog ugleda Zdravko Mamić mogao je godinama prikrivati sve nepravilnosti u radu i poslovanju kluba, na koje su godinama upozoravali navijači i članovi kluba i koje polako izlaze u javnost s otvaranjem novih istraga protiv članova obitelji Mamić i njihovih suradnika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Odnos Dinama i Lokomotive godinama narušava regularnost hrvatskih liga, no i kada se veza Maksimir-Kajzerica pokušala prekinuti pravilom o broju posuđenih igrača klubova u istom rangu, "filijale" su ga zaobišle raskidanjem ugovora i rotacijom igrača preko drugih bratskih klubova. Lokomotivu su, prije ulaska u prvu ligu, vodili Mamići i bivši Dinamov direktor Damir Vrbanović koji je iz Dinama otišao na čelo nogometnog saveza, u čijim se ladicama skrivaju dokazi o brojnim transferima i poslovanju hrvatskih prvoligaša. Podsjetimo i da su Lokomotiva i Dinamo međusobnom utakmicom zatvorili prošlu sezonu i zajednički organizirali proslavu, naslova prvaka jednog te plasmana u Europu drugog kluba istog gazde.

Glasnik maksimirskih laži akcijom za derbi (koji to nije) filijala (koje to službeno nisu) savršeno je ukazao da je Dinamo i nakon prividnog odlaska obitelji Mamić još uvijek poligon za manipulaciju i ostvarivanje privatnih interesa. Posljednja akcija Hanžekovićevog glasila, čiji novi glavni urednik kolumne završava Mamićevim kletvama, bolan je podsjetnik da nekad veliki klub danas stane u sedam kuna laži - na stranicama novina i tribinama.
 



 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara