Agencija McCann Erickson osvojila nagradu za najbolju medijsku strategiju godine
U OKVIRU dvodnevnog festivala medijskog planiranja "Sempler" u Portorožu, agencija McCann Erickson Croatia osvojila je glavnu nagradu za kreativnu medijsku strategiju godine.
Glavna nagrada, "Veliki Sempler" osvojena je za kampanju "Crveni križ Etiketa", a druga nagrada "Zlatni Sempler", u kategoriji kreativne upotrebe medijskog miksa, osvojena je za kampanju "RBA Flexi račun".
Ovo međunarodno natjecanje medijskih strategija organizirano je u tri kategorije: kreativna upotreba medija (TV, radio, tisak, Web), kreativna upotreba medijskog miksa i u kategoriji alternativnih medija.
Ove godine u užem izboru po svakoj kategoriji natjecalo se po desetak međunarodnih agencija od kojih su izabrane četiri najbolje. Nagrade su podijeljene po jedna za svaku kategoriju, te glavna nagrada koju je osvojila agencija McCann Erickson Croatia.
"Medijska strategija "Crveni križ etiketa", predstavlja inovativan način iznalaženja novih oblika medijskog prostora. U ovom slučaju etikete na svim odjevnim predmetima postaju medij za komuniciranje humanitarne poruke, kojom se svi kupci pozivaju da svoje stare odjevne predmete doniraju Crvenom križu" - istaknuo je Benjamin Ivančič, kreativni direktor agencije McCann Erickson.
Nagrada na festivalu medijskog planiranja u Portorožu, potvrda je visoke kvalitete usluga Agencije koja je na ovogodišnjem festivalu tržišnog komuniciranja "FESTO" proglašena agencijom godine. McCann Erickson Croatia osvojila je šest od mogućih 11 zlatnih zvona, od kojih je kampanja za "Flexi tekući račun" proglašena najboljom cjelovitom kampanjom u 2004. godini.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati