EUROPLJANI DAJU MILIJARDU DOLARA NA GODINU ZA OBRANU OD STRAHA
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Strah određuje način kupnje europskih potrošača koji troše milijardu eura na godinu kako bi ga svladali, kaže se u novome istraživanju koje je objavila britanska agencija za istraživanje tržišta Datamonitor.
Lani su četiri velika pitanja utjecala na ponašanje europskih potrošača: kriminal, terorizam, prehrambena sigurnost i bolesti.
Prema mišljenju agencije, kriminal i terorizam potiču ljude da više vremena provode kod kuće. Kuća postaje mjesto sigurnosti i zadovoljstva, a potrošači ne razmišljaju koliko će potrošiti da bi ga učinili ugodnim i udobnim.
Strah od bolesti izazvanih klicama ili bakterijama, ili od alergija na hranu izravno utječe na kupnju hrane, osobito gotovih jela.
Poboljšanje ambalaže, dopunjavanje uputa za uporabu i obuka potrošača najvažnije su strategije za jačanje povjerenja potrošača, misli agencija.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Ipak, dodaje Datamonitor, taj strah ovisi o dobi i društvenom položaju potrošača.
"U skupinu potrošača koji su najviše skloni promjeni navika ulaze mladi roditelji te imućnije i starije osobe", ističe agencija i dodaje da se žene puno više boje nego muškarci, osobito terorizma i kriminala.
Potrošača na čiju kupnju utječe strah u Europi ima 22 posto, kaže Datamonitor.
Taj je postotak puno manji u Italiji, u Španjolskoj i u Velikoj Britaniji i iznosi 17, 12 i 17 posto. Šveđani su najstrašljiviji - strah utječe na 31 posto potrošača.
Lani su četiri velika pitanja utjecala na ponašanje europskih potrošača: kriminal, terorizam, prehrambena sigurnost i bolesti.
Prema mišljenju agencije, kriminal i terorizam potiču ljude da više vremena provode kod kuće. Kuća postaje mjesto sigurnosti i zadovoljstva, a potrošači ne razmišljaju koliko će potrošiti da bi ga učinili ugodnim i udobnim.
Strah od bolesti izazvanih klicama ili bakterijama, ili od alergija na hranu izravno utječe na kupnju hrane, osobito gotovih jela.
Poboljšanje ambalaže, dopunjavanje uputa za uporabu i obuka potrošača najvažnije su strategije za jačanje povjerenja potrošača, misli agencija.
"U skupinu potrošača koji su najviše skloni promjeni navika ulaze mladi roditelji te imućnije i starije osobe", ističe agencija i dodaje da se žene puno više boje nego muškarci, osobito terorizma i kriminala.
Potrošača na čiju kupnju utječe strah u Europi ima 22 posto, kaže Datamonitor.
Taj je postotak puno manji u Italiji, u Španjolskoj i u Velikoj Britaniji i iznosi 17, 12 i 17 posto. Šveđani su najstrašljiviji - strah utječe na 31 posto potrošača.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati