Festo 2009: Kriza kao komunikacijski poticaj

Festo 2009: Kriza kao komunikacijski poticaj

NAJVEĆA godišnja smotra dostignuća tržišnog komuniciranja u Hrvatskoj, Festo 2009., i ove će se godine održati u Opatiji, i to od 21. do 23. svibnja s glavnim motom "Kriza kao komunikacijski poticaj". Upravo u vrijeme kriza i recesija, s jedne se strane smanjuju proračuni, najprije u marketingu, a s druge strane jačaju ostali komunikacijski kanali. I zbog toga se postavljaju pitanja Tko će opstati? Tko će nastati? Tko će nestati?.

Vođeni principom "sve na jednom mjestu", Festo 2009. tradicionalno, već četvrtu godinu zaredom, uprizorit će se u prostorima kompleksa Grand Hotela 4 opatijska cvijeta. Multifunkcionalnost prostora pruža brojne mogućnosti - od plenarnih predavanja, kreativnih radionica, mogućnosti predstavljanja pojedinih tvrtki ili medija, do ugodnih prostora za izravan match making.

Na Festu 2009., u organizaciji Hrvatskog oglasnog zbora (HOZ), krovne udruge industrije tržišnog komuniciranja koja slavi 50. obljetnicu djelovanja, očekuje se 800-ak sudionika, stručnjaka zaposlenih u oglasnim i marketinškim agencijama, marketinškim odjelima raznih medija, dizajnerskim studijima, odjelima za odnose s javnošću državne uprave, velikim poduzećima i neprofitnim organizacijama. Bit će to ponovo prilika za razmjenu iskustava, presjek dosad učinjenog te priprema za budućnost najbrže rastuće industrijske grane u posljednjih 10 godina.

Od budućnosti elektroničkih i tiskanih medija do kratkoročnih brandova, preko regionalizacije do dizajna
 
Programska platforma atraktivan je miks najnovijih saznanja iz područja upravljanja brandovima te svijeta multimedijalnih tehnologija i pristupa: Paul Kitcatt i Philip Keevill, ponajbolji britanski predvodnici digitalnog komuniciranja i marketinga; Richard Veit, glavni šef za Interbrandove brandove iz domene široke potrošnje; Dan Herman, ideolog kratkoročnih brandova; Michel Gregoire, glavni tajnik udruženja europskih televizijskih i radijskih prodajnih kuća; Victor Margolin, autor mnogih knjiga o dizajnu koji će zajedno s Feđom Vukićem predstaviti knjigu "Hrvatski dizajn sad”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Festo 2009. ima dvije nosive panel rasprave. Prva, s kojom i počinje Festo, usredotočit će se na televiziju i elektroničke medije i njihov sadašnji trenutak, te kakve promjene se mogu očekivati obzirom na nove tehnologije. Vodeći ljudi triju nacionalnih televizija - ravnatelj HRT-a Vanja Sutlić, predsjednik Uprave Nove TV Dražen Mavrić i predsjednik Uprave RTL televizije Cristoph Mainusch - otvoreno će razgovarati u Media korneru. Druga će se panel rasprava pozabaviti Regionalnim brandovima - danas i sutra. Improvizacija, nužda ili strategija; što o tome misle kupci; da li se regionalni brandovi mogu nositi sa globalnim, o tim i drugim pitanjima razgovarat će predstavnici i vlasnici regionalnih brandova iz šire regije

Predsjednik Žirija Festo 2009. je Boris Belak, kreativni direktor BBDO-a. Radio je u reklamnim agencijama Lowe Digitel, Saatchi & Saatchi, a najdulje u BBDO-u Zagreb, gdje je i danas kreativni direktor. Dobitnik je mnogih domaćih i internacionalnih oglašivačkih nagrada, autor mnogih reklamnih kampanja, reklamnih poruka i slogana te s dosad preko 60 realiziranih sinopsisa za TV reklamne spotove; za telekomunikacije, banke, piva, kavu, vodu, sokove, automobile, mliječne prerađevine, društvene i humanitarne kampanje (od kojih je anti-AIDS kampanja u organizaciji britanskog MTV-a emitirana u preko 160 zemalja svijeta). Ove se godine prvi put žiriju kreativaca pridružuju i predstavnici gospodarstva, medija i članovi Uprave HOZ-a.

Zlatna zvona i nove nagrade

Vrhunac skupa i ujedno završetak ovogodišnjeg Festo-a je završna svečana festivalska večer s podjelom nagrada za najkvalitetnija kreativna dostignuća u nizu natjecateljskih skupina - od televizijskog i radijskog oglasa, novinskog oglasa i vanjskog oglasa do evenata i inovativnih komunikacijskih rješenja. Radovi za natjecanje primaju se zaključno s petkom, 8 svibnja. Prvi put ove godine bit će dodijeljene i nagrade Media Prix za najgledanije emisije na televiziji po pojedinim kategorijama, nastale u domaćoj, hrvatskoj, proizvodnji. Novost je i dodjela Zvijezda za najbolje radio i tv identifikacijske jinglove i najave. Tu je i međunarodno natjecanje Adria Cup, PR Contest i Event.

Sponzorirani članak

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara