GOOGLE je jučer dobio odobrenje Europske komisije za preuzimanje internetske marketinške kompanije DoubleClick vrijedne 3,1 milijardu američkih dolara, što je pokrenulo žalbe Yahooa i Microsofta jer vjeruju kako će tom akvizicijom Google steći preveliku moć.
Unatoč tome, Europska komisija zaključila je kako Google tim preuzimanjem neće narušiti tržišno natjecanje u sektoru internetskog oglašavanja jer Microsoft, Yahoo i AOL imaju mnoge alternative za oglašavanje na internetu.
Komisija je, uz to, kazala kako Google i DoubleClick trenutno nisu rivali, te kako najnovija Googleova kupnja neće biti uzrok nikakvog negativnog rezultata na podruju internetskog oglašavanja.
V.M.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati