Hrvati favoriziraju hrvatske proizvode
JEDNO od najvećih europskih istraživanja o odnosu potrošača prema proizvodima i robi široke potrošnje, Trusted Brands, zaključilo je kako su "Hrvati vjerni brandovima u koje imaju povjerenja", prenosi Reader's Digest.
Ovakvo istraživanje se organizira već sedmu godinu zaredom, a obuhvaća petnaest europskih zemalja. Ovogodišnje istraživanje je provedeno na uzorku od 24.213 tisuća ljudi od kojih su 7 tisuća bili nasumice izabrani Hrvati.
Proizvodi su bili podijeljeni u 36 kategorija, favoriti potrošača su 20 domaćih i 12 stranih brandova. Zadatak sudionika istraživanja bio je da bez vremenskog ograničenja navedu brandove u kojima poklanjaju najveće povjerenje u 36 skupina, od deterdženta do automobila. Za svaku robnu marku ocijenjenu od 1 - 5, ispitanici su odabirali brandove prema kvaliteti, izgledu, upotrebljivosti i prihvatljivosti cijene.
Ispitanici su trebali, također, navesti stupanj važnosti određenog kriterija, od važnosti njegovog "imidža" do tradicije proizvoda. Rezultati su pokazali da su najbitniji kriteriji u Hrvatskoj visoka kvaliteta proizvoda (80 posto ispitanika) i osobno iskustvo potrošača s brandom (76 posto ispitanika).
Brandovi koji su najuspješniji osvojili su godišnju nagradu Trusted Brands 2007. koja će po prvi put biti uručena najuspješnijim Hrvatskim robnim markama na svečanoj dodjeli 21. studenoga 2007. godine.
V.M.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati