Manageri Kraša, Karlovačke pivovare, Eurocabla i Končara u posjetu Sloveniji

U SKLOPU Programa poboljšanja konkurentnosti hrvatskog gospodarstva putem metode "20 ključeva" koju provodi konzultantska tvrtka Deloitte, četrdesetak hrvatskih managera iz Kraša, Karlovačke pivovare, Eurocabla, Arene, Končara, Pellise, Emke i Žita posjetili su tvrtku Liv u Postojni.

Tvrtka Liv predstavila im je prepoznatljive i značajne rezultate primjene programa “20 ključeva” koji provode već 3 godine, a usmjeren je k stalnom poboljšanju odnosa unutar organizacije kao i poboljšanju poslovanja tvrtke. Liv je danas respektabilna grupa s prihodima od 64 milijuna Eura i 745 zaposlenika.

Grupa, koju čine Liv Plastika, Liv Hidravlika LIV Kolesa i LIV Orodjarna, izvozi više od 80% svoje proizvodnje u 50 zemalja svijeta. Od toga 40% izvozi na vrlo zahtjevna tržišta zapadne Europe.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Metoda 20 ključeva predstavlja poseban sustav razmišljanja usmjeren prema rezultatima, koja je već uspješnoj tvrtki Liv pomogla da ostvari još bolje poslovne rezultate i poslovne odnose s partnerima” riječi su Bogdana Kukoveca, voditelja kadrovskih i pravnih poslova u Livu. Kukovec smatra da je ciljeve moguće doseći tako da se iskoristi cjelokupni intelektualni kapital zaposlenih u tvrtki te istovremeno smanjiti aktivnosti koje poduzeću ne ostvaruju dodanu vrijednost.

Liv je uz pomoć metode stalnih poboljšanja, “20 Ključeva”, uspješno ostvario viziju puta k jednom od vodećih europskih prozvođača strojeva te sanitarne tehnike. Hrvatske tvrtke počinju, s približavanjem Europskoj Uniji, prolaziti sličan put koji su slovenske tvrtke već prošle, a od kojih su neke upravo metodom “20 ključeva” svladale dodatne izazove. Stoga program Deloittea u Hrvatskoj predviđa i posjete tvrtkama koje su u ovom programu kao model usvajanja pozitivnih iskustava.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara