Naša galaksija ima do 38.000 civilizacija koje su u mogućnosti stupiti u kontakt sa Zemljanima

ZNANSTVENICI iz Edinburškog opservatorija izložili su prilično optimističku pretpostavku, utemeljenu na analizi kemijskog sastava zvijezda naše galaksije, kako u sastavu našeg Mliječnog puta može biti od 300 do 38 tisuća razvijenih civilizacija koje su u mogućnosti stupiti u kontakt s planetom Zemljom.

Pa ipak, do bliskog kontakta, prema mišljenju istih znanstvenika, teško će doći za života današnjih generacija. Osim toga, isti znanstvenici su objavili da bi čovječanstvo u dogledno vrijeme moglo početi iskorištavati rudna i druga bogatstva susjednih planeta, ali upitno je koliko je zaista potrebna svemirska nafta, kao i druga bogatstva koje bi se mogli pronaći u svemirskih rudnicima.

Na Titanu ima nafte, ali kolonizacija Mjeseca je puno izglednija

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zbog nedavnih saznanja kako na Saturnovom satelitu Titanu ima nafte, ali i drugih rudnih bogatstava, pojavila se nada da bi to moglo riješiti energetske i sirovinske probleme čovječanstva. Edinburški znanstvenici poručuju kako se time ne treba previše zanositi, jer je potpuno neizvjesno s kakvom je točno naftom bogat Titan.

Nadalje, let svemirskog broda s ljudskom posadom do Titana danas je jednako fantastičan kao i slanje ekspedicije na Alfa Centauri, a teško je zamisliti rudarske iskope na površini Titana pri temperaturama ne višima od 180 stupnjeva ispod ništice.

Puno izgledniji, bar u ovom trenutku, je već objavljeni projekat kolonizacije Mjeseca radi eksploatacije Helij-3. Ovaj rijetki izotop potreban je za kontrolirane termonuklearne reakcije koje su dosad nekoliko desetaka puta bezuspješno iskušane na Zemlji. Osim toga, Helij-3 s Mjeseca može pomoći čovječanstvu za pokretanje nove energetske revolucije koje će jednom zauvijek riješiti problem energenata.

Ig.M.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara