Obilježene obljetnice zagrebačkog zrakoplovstva
Tekst se nastavlja ispod oglasa
DVJESTODVADESETA obljetnica zrakoplovstva u Zagrebu i 80. obljetnica Aerokluba "Zagreb" obilježene su večeras svečanošću i izložbom u galeriji Zagrebačke zajednice tehničke kulture.
Pregled razvoja zrakoplovstva u Zagrebu prikazan je dokumentima, fotografijama i kratkim kronologijama.
Autor izložbe je umirovljeni kapetan zračne plovidbe Zdenko Jureša, a otvorio ju je predsjednik Zagrebačkoga zrakoplovno-tehničkog saveza "Rudolf Perešin" Mario Kuzele, koji je podsjetio na važnije događaje u povijesti zrakoplovstva u Zagrebu i osnivanje Aerokluba "Zagreb" 16. prosinca 1924.
Za početak razvoja zagrebačkog zrakolpovstva uzima se 1784., kad je Zagrepčanin Franjo Domin opisao upute za let aerostatom-balonom, no nema dokaza da je i sam letio.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Prvi zabilježeni let bio je let balonom 1825., kad je sa Šalate Jeseph Wibmperger letio do Lomnice, gdje se sretno prizemljio.
Godine 1910. izumitelj Slavoljub Penkala konstruirao je zrakoplov koji je, nažalost, pao nakon što je u njemu kratko letio njegov suradnik Dragutin Novak.
Zagrebački letači nisu zaboravili spomenuti Fausta Vrančića, koji je 1595. u svom djelu "Machine Novae" objavio svoju izvedbu padobrana, nazvavši ga "homo volans" (leteći čovjek).
Prije njega je prvi crtež padobrana predstavio Leonardo da Vinci.
Pregled razvoja zrakoplovstva u Zagrebu prikazan je dokumentima, fotografijama i kratkim kronologijama.
Autor izložbe je umirovljeni kapetan zračne plovidbe Zdenko Jureša, a otvorio ju je predsjednik Zagrebačkoga zrakoplovno-tehničkog saveza "Rudolf Perešin" Mario Kuzele, koji je podsjetio na važnije događaje u povijesti zrakoplovstva u Zagrebu i osnivanje Aerokluba "Zagreb" 16. prosinca 1924.
Za početak razvoja zagrebačkog zrakolpovstva uzima se 1784., kad je Zagrepčanin Franjo Domin opisao upute za let aerostatom-balonom, no nema dokaza da je i sam letio.
Godine 1910. izumitelj Slavoljub Penkala konstruirao je zrakoplov koji je, nažalost, pao nakon što je u njemu kratko letio njegov suradnik Dragutin Novak.
Zagrebački letači nisu zaboravili spomenuti Fausta Vrančića, koji je 1595. u svom djelu "Machine Novae" objavio svoju izvedbu padobrana, nazvavši ga "homo volans" (leteći čovjek).
Prije njega je prvi crtež padobrana predstavio Leonardo da Vinci.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati