Oracleovom Advanced Procurementu EU dodijelila certifikat eSender

ORACLE je prvi proizvođač korporacijskog softvera kojemu je Ured za publikacije Europske Unije izdao certifikat za slanje elektroničkih obavijesti u sklopu procesa javnih nadmetanja u EU.

Najnovije izdanje softvera Oracle Sourcing, dijela kompleta Oracle Advanced Procurement, prvi je i jedini softver uz čiju će pomoć tvrtke i ustanove udovoljiti direktivama 92/50, 93/36, 93/37 i 97/52 te na taj način ispuniti preduvjete za sudjelovanje u javnim nadmetanjima diljem Europske unije. Zbog toga je prvenstva Oracle Advanced Procurement prilikom certifikacije dobio identifikacijski broj eSender ID001.

Oracleov certifikat logičan je slijed prošlomjesečnog izdavanja plana akcije EU, u kojem se vladama država članica podrobno razlažu prednosti prelaska na elektronički oblik javnih nadmetanja i prije zadanog roka, 31. siječnja 2006. godine. Osim što se u planu vladama europskih zemalja savjetuje prijelaz s papirnatog na elektroničko poslovanje, navodi se i procjena uštede koja bi se ostvarila širenjem naprednih tehnika nabave, a koja iznosi “do pet posto u općim troškovima i 50 do 80 posto u troškovima transakcija za kupce i dobavljače”.

Oracle Advanced Procurement svojom je pojavom na tržištu naišao na već postojeću potražnju iz javnog i privatnog sektora. Državne ustanove i neke komercijalne industrijske grane (komunalna poduzeća, javni prijevoz i telekomunikacije), naime, već otprije podliježu zakonima Europske unije o javnome nadmetanju. Kompletom Oracle Advanced Procurement pokrivaju se potrebe čitavoga procesa javnoga nadmetanja, od prikupljanja natječajne dokumentacije do obračuna i isplate. Njegove su mogućnosti, međutim, još i šire jer se uz njih mogu pratiti sve prethodne nabave i potrošnja, prikupljati podaci o nabavnim potrebama pojedinih skupina ili različitih odjela i tvrtki te na temelju tih podataka ostvarivati popusti na količinu.

Oracle Advanced Procurement proširuje mogućnosti vanjskoga dobavljanja usluga, otvarajući time nove mogućnosti uštede i iskorištavanja vrijednosti. Elektronička suradnja i pregovaranje olakšavaju razmjenu informacija, provođenje postupka javnih nadmetanja te kreiranje i sklapanje ugovora među djelatnicima iz različitih tvrtki i ustanova vezanih podugovornom suradnjom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Elektronička razmjena informacija između referenata nabave, poslovnih stručnjaka i dobavljača čini vanjsko dobavljanje usluga uvelike agilnijim i sigurnijim. Ovom se aplikacijom, osim toga, značajno skraćuje vrijeme potrebno za vanjsko podugovaranje usluga i omogućuje potpuno praćenje dobavljačevih obveza. Drugim riječima, uz Oracle Advanced Procurement tvrtke i ustanove s lakoćom će udovoljiti propisanim direktivama, usput još i pronalazeći dosad neiskorištene prilike za uštedu.

Jedna od glavnih pogodnosti ovoga softvera objavljivanje je obavijesti o bilo kojem dokumentu iz javnih nadmetanja (obavijesti o ugovorima i odlukama) na stranicama Official Journal of the European Communities (OJEC). Elektronička objava ovih obavijesti uvelike štedi vrijeme, trud i novac. Sve tvrtke i ustanove koje koriste komplet Oracle Advanced Procurement imaju elektronički pristup šiframa Common Procurement Vocabulary (CPV). Pretraživanje kojemu se pristupa uz pomoć tih šifri značajno je točnije i jeftinije od uobičajenog.

Članovi timova za javna nadmetanja uz pomoć ovoga kompleta mogu istodobno raditi na zasebnim dijelovima procesa i natječajnoj dokumentaciji u cijeloj ustanovi, bez obzira gdje se ta dokumentacija fizički nalazila.

Oracle Advanced Procurement nudi opsežne mogućnosti kontrole i praćenja, uključujući i elektroničke potpise, samostalnu registraciju dobavljača, sigurno elektroničko otvaranje javnih nadmetanja, ponovno iskorištavanje cjelokupne natječajne dokumentacije, kontrolu u svih sudionika u procesu javnog nadmetanja realnom vremenu i kompletan pregled svih aktivnosti vezanih uz javno nadmetanje u korporaciji.

 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara