Pago voćni sokovi u novom PET pakiranju

PAGO, predvodnik hrvatskog tržišta prirodnih voćnih sokova s udjelom od 36 posto u području ugostiteljstva, domaćim je potrošačima ponudio dobro poznate sokove u novim pakiranjima označavajući na taj način značajan korak prema prodaji u trgovinama.

Hrvatska je zajedno s Austrijom, Italijom i Francuskom jedno od ključnih tržišta za Pago i jedno od prvih tržišta na kojem su Pago premium sokovi dostupni u PET pakiranju od 0,33 i 0,75 litre.

Novo PET pakiranje koje je izgledom gotovo identično dobro poznatim staklenim bočicama nudi značajne pogodnosti zbog svoje neslomljivosti i lakoće posebice za prodajne kanale kao što su supermarketi, trgovine i benzinske postaje ili pak sportski i rekreacijski centri.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jedan od glavnih ciljeva tijekom razvijanja nove Pago PET boce bilo je jamstvo najviše kvalitete voćnih sokova te je odabrana posebna struktura boce koja je omogućila tzv. "vruće punjenje“ sokova na temperaturi od 85°C što je uobičajeno i za staklene Pago bočice. To znači da se u procesu proizvodnje ne koriste nikakvi umjetni aditivi za pojačavanje okusa ili konzervansi – samo čista priroda.

Prema istraživanjima nezavisnih agencija o prepoznatljivosti pojedinih trgovačkih marki, Pago je najpoznatiji brand među voćnim sokovima u Hrvatskoj. Naime, 96 posto ispitanika spontano je na prvom mjestu spomenulo Pago kao brand kojega se prvoga sjete kada pomisle na voćne sokove.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara