Podravka u prvih 6 mjeseci ostvarila 47,5 milijuna kuna dobiti

GRUPA Podravka je u prvih 6 mjeseci ove godine ostvarila ukupan prihod od 1,64 milijarde kuna, što je povećanje od 1 posto u odnosu na ostvareno u istom razdoblju 2004. godine.

U strukturi ukupnog prihoda 97 posto čine prihodi od prodaje, dok su 3 posto ostali prihodi. U prvoj polovici ove godine Grupa Podravka je ostvarila neto dobit od 47,5 milijuna kuna.

Ukupno ostvareni rashodi u prvih 6 mjeseci 2004. godine iznose 1.588,2 mil. kn i na razini su prošlogodišnjih.

Na financijske izvještaje Grupe za razdoblje 1.-6.2005. značajni utjecaj imale su izmjene internih računovodstvenih politika, te izmjene u MSFI koje su primjenjene u prikazu polugodišnjih rezultata (detaljnije objašnjenje u napomeni na dnu stranice).

Prihodi od prodaje iznose 1,59 milijardi kuna, što je za 1 posto više nego u istom razdoblju prošle godine.

Na hrvatskom tržištu ostvaren je prihod od 851,7 milijuna kuna i za 3 posto je veći u odnosu na prošlogodišnji.

Na inozemnim tržištima ostvareni prihod je iznosio 738,2 milijuna kuna, čime prihod od prodaje na inozemnim tržištima u ukupnom prihodu sudjeluje sa 46, 4 posto.

Na tržištu jugoistočne Europe prodaja je veća za 4 posto, istočne Europe 3 posto, dok je na tržištu zapadne Europe na razini prošlogodišnjih 95 milijuna kuna. Pad u iznosu od 10 posto zabilježen je na tržištu centralne Europe.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Najveći utjecaj na pad prodaje tog tržišta ima češko tržište gdje je najveći pad prodaje ostvaren u kategoriji riže, leguminoze i ostalih proizvoda.

Pad na tržištu Češke iznosi 22 posto i nastao je zbog povlačenja velikih količina robe od strane kupaca radi očekivanja poskupljenja prilikom ulaska Češke u EU.

Prodaja proizvoda iz segmenata prehrane i pića u prvoj polovici ove godine porasla je za 2 posto, dok je farmaceutika zabilježila pad od 3 posto.

Gledano po grupama proizvoda najznačajniji porast prodaje ostvario je program mesa i mesnih proizvoda (21 posto).

Zatim slijede Podravka jela (8 posto), trgovačka roba (8 posto), pića (7 posto).

Osjetniji pad zabilježen je u kategoriji riže i leguminoza, i to 18 posto.

Uz to, iz Podravkinog poslovanja u prvom polugodištu vrijedi izdvojiti Euromoneyevu nagradu za izvrsnost u poslovanju, imenovanje nove Uprave, te nagradu Superbrand u Rusiji za Podravkinu najznačajniju robnu marku - Vegetu.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara