PORINUT TANKER U riječkom "3. MAJU"
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tanker za prijevoz nafte, naftnih prerađevina i kemikalija, nosivosti 47.300 tona, porinut je danas u riječkome brodogradilištu "3. maj". L
To je drugi iz serije od tri takva tankera za brodovlasnika iz Grčke, a naručitelj je tvrtka "Genesis Tankers" iz Liberije.
Vrijednost broda je oko 30 milijuna američkih dolara, dug je 182 metra i širok 32, a motor snage 8310 kilovata izgrađen je u "3. maju".
Predsjednik Uprave tog brodogradilišta Gvozden Rukavina rekao je novinarima kako se nada da - uz 10 posto državnih subvencija - u sljedeće dvije godine "3. maj" može raditi s dobiti.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dodao je kako je "3. maj" dosad bio nelikvidan i nije dovoljno proizvodio, te je kasnio s isporukom brodova i dobivao "penale", no sada to brodogradilište ima posao za veći dio sljedeće godine.
Istaknuo je da nastoje osigurati gradnju brodova za godinu 2005. i da ima zanimanja na tržištu.
Predsjednik Uprave "3. maja" rekao je i da je nizak tečaj američkog dolara poseban problem kad je riječ o radu tog brodogradilišta i da će se morati razmisliti o tome da se izgradnja brodova ugovara u eurima, ili da se cijena veže uz tečaj eura.
To je bilo drugo ovogodišnje porinuće u "3. maju", a u knjizi narudžaba je osam brodova do godine 2005.
Nakon porinuća položena je kobilica za treći brod iz serije za istog liberijskog naručitelja.
(Hina) ds sp
To je drugi iz serije od tri takva tankera za brodovlasnika iz Grčke, a naručitelj je tvrtka "Genesis Tankers" iz Liberije.
Vrijednost broda je oko 30 milijuna američkih dolara, dug je 182 metra i širok 32, a motor snage 8310 kilovata izgrađen je u "3. maju".
Predsjednik Uprave tog brodogradilišta Gvozden Rukavina rekao je novinarima kako se nada da - uz 10 posto državnih subvencija - u sljedeće dvije godine "3. maj" može raditi s dobiti.
Istaknuo je da nastoje osigurati gradnju brodova za godinu 2005. i da ima zanimanja na tržištu.
Predsjednik Uprave "3. maja" rekao je i da je nizak tečaj američkog dolara poseban problem kad je riječ o radu tog brodogradilišta i da će se morati razmisliti o tome da se izgradnja brodova ugovara u eurima, ili da se cijena veže uz tečaj eura.
To je bilo drugo ovogodišnje porinuće u "3. maju", a u knjizi narudžaba je osam brodova do godine 2005.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Nakon porinuća položena je kobilica za treći brod iz serije za istog liberijskog naručitelja.
(Hina) ds sp
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati