Predizborna kampanja Jadranke Kosor počela reklamiranjem na račun poreznih obveznika?
Tekst se nastavlja ispod oglasa
HRVATSKA Vlada započela je s reklamiranjem nedavno pokrenute web stranice www.otvorena-vrata.hr, no čini se kako je zapravo reklama vrijedna oko 2,5 milijuna kuna početak predizbone kampanje predsjedničke kandidatkinje HDZ-a Jadranke Kosor.
Kako piše Novi list, u Vladi pretpostavljaju da ih reklamna kampanja u kojoj će predstaviti sve svoje subvencionirane projekte neće koštati više od 2,5 milijuna kuna, jer Banski dvori imaju velike popuste (čak do 80 posto) u nekim medijima budući se radi o projektu od društvenog interesa.
“Veće plaće, veće mirovine; otkupljena sva pšenica; najbolja turistička sezona; rast zaposlenosti; Hrvatska kandidat za EU” - poruke su koje Vlada kampanjom šalje građanima, a jasno naznačuje i godinu tih postignuća – 2004.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Novi list piše kako je očito da je kampanja usmjerena na predstojeće predsjedničke izbore i Jadranku Kosor, jer je tako velika reklamna kampanja za jednu informativnu web stranicu pomalo pretenciozna.
Nekadašnja glasnogovornica Račanove Vlade Aleksandra Kolarić izjavila je za Novi list kako joj se čini da je povod za početak kampanje podizanje rejtinga Vlade i vladajuće stranke, u očekivanju predsjedničkih i lokalnih izbora. Kolarić je dodala kako ni genijalni stručnjak za odnose s javnošću ne može opravdati 2,5 milijuna kuna troška na račun poreznih obveznika za promociju obične internetske stranice.
Kako piše Novi list, u Vladi pretpostavljaju da ih reklamna kampanja u kojoj će predstaviti sve svoje subvencionirane projekte neće koštati više od 2,5 milijuna kuna, jer Banski dvori imaju velike popuste (čak do 80 posto) u nekim medijima budući se radi o projektu od društvenog interesa.
“Veće plaće, veće mirovine; otkupljena sva pšenica; najbolja turistička sezona; rast zaposlenosti; Hrvatska kandidat za EU” - poruke su koje Vlada kampanjom šalje građanima, a jasno naznačuje i godinu tih postignuća – 2004.
Novi list piše kako je očito da je kampanja usmjerena na predstojeće predsjedničke izbore i Jadranku Kosor, jer je tako velika reklamna kampanja za jednu informativnu web stranicu pomalo pretenciozna.
Nekadašnja glasnogovornica Račanove Vlade Aleksandra Kolarić izjavila je za Novi list kako joj se čini da je povod za početak kampanje podizanje rejtinga Vlade i vladajuće stranke, u očekivanju predsjedničkih i lokalnih izbora. Kolarić je dodala kako ni genijalni stručnjak za odnose s javnošću ne može opravdati 2,5 milijuna kuna troška na račun poreznih obveznika za promociju obične internetske stranice.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati