Šeks: Kakav je to šonjo što bira pivo, a ne damu?

U SABORU traje rasprava o Izvještaju pravobraniteljice za ravnopravnost spolova za 2007. godinu, Gordane Lukač Koritnik. Saborski su se zastupnici, između ostaloga, dotakli i teme reklamnih kampanja za pivo, u kojima žedni mužjaci radije izabiru bocu piva nego zamamnu ženu.

Primjerice u jednoj od reklama za pivo Heineken popularna glumica Jennifer Aniston u očima pivopije ispada manje primamljiva u odnosu na bocu popularnog napitka. Model reklamiranja je preuzelo i domaće Karlovačko pivo, gdje u reklami sjedi nekoliko mladića - jedan zaželi djevojku i u tren oka odšeta s ljepoticom iz kadra, dok se ostala dvojica, zbog prizora prazne boce piva odlučuju na repete.

No ovaj puta je bilo riječi o etiketi Tuborg. Zastupnica Karmela Caparin, pokazivala je etiketu na čijoj prednjoj strani piše "Sviđa ti se konobarica? Skini i okreni", a na poleđini piše - "Pozovi ju za svoj stol da predahne", i ustvrdila da je takva reklamna kampanja ponižavajuća i za ženu koja radi u jednom restoranu gdje se takvo pivo poslužuje, ali i za muškarca koji dobije pivo sa takvom etiketom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Potpredsjednik Sabora primijetio je da reklamne kampanje za pivo podcjenjuju ženske čari.

"Kakav je to šonjo koji bira pivo, a ne bira damu?", morao je upitati predsjedavajući Sabora Vladimir Šeks, prije negoli je prepustio riječ jednoj od omiljenih oporbenih zastupnica - Ingrid Antičević Marinović.

A.B.
Foto: H.P.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara