Telefon Državne uprave za spašavanje 112 ponovno u funkciji

Telefon Državne uprave za spašavanje 112, koji je zbog nepodmirenja telefonskog računa bio blokiran na području Osijeka, Slavonskog Broda, Virovitice, Požege i Siska, ponovno je u funkciji nakon što je Ministarstvo financija jutros TComu uplatilo dug od 1,5 milijuna kuna.

Ministarstvo financija potvrdilo je danas da je uplatilo sredstva na račun T-Coma na temelju zahtjeva za plaćanjem MUP-ove Uprave za zaštitu i spašavanje.

Glasnogovornica Državne uprave za zaštitu i spašavanje Tatjana Čumpek rekla je Hini da je T-Com počeo uključivati centre danas od 11 sati i da su sada svi telefoni u funkciji.

Telefon službe za žurnu pomoć 112 na području Osijeka, Slavonskog Broda, Virovitice, Požege i Siska bio je blokiran od prekjučer zbog nepodmirenih računa.

Za to vrijeme operateri su mogli samo primiti pozive ali im je bilo onemogućeno pozive dalje usmjeravati hitnoj pomoći, policiji, vatrogascima ili gorskoj službi spašavanja.

Plaćanje telefonskog računa službe 112 u ovlasti je Državne riznice, a dug koji nije podmirila za protekla tri mjeseca iznosio je 1,5 milijuna kuna.

Služba za žurnu pomoć 112 djeluje u sustavu Državne uprave za zaštitu i spašavanje od 1. siječnja 2005. Svrha je ustrojiti učinkovit sustav zaštite i spašavanja u Hrvatskoj i koordinirati rad svih službi koje su u sustavu spašavanja.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara