Triple play, što je to?
ZA USLUGU triple play - koja sadrži telefon, internet i televiziju čulo je samo 10 posto hrvatskih građana, a usprkos nepoznavanju iste, zanimljiva se učinila za 48 posto ispitanika koji su sudjelovali u telefonskoj anketi agencije GfK.
Internet je najprivlačniji aspekt triple play usluge za čak 67 posto građana, televizija za 23 posto, a telefoniranje za 9 posto njih. Ispitanicima koji otprije poznaju uslugu internet je još privlačniji nego ostalima, dok je telefoniranje više privlačnije ženama nego muškarcima.
Među online populacijom za uslugu je čulo i zna što je triple play 17 posto, a još ih je 18 posto čulo za uslugu ali ne zna što je to. Čak 74 posto ove populacije smatra da je riječ o zanimljivoj usluzi.
Download sadržaja s interneta najzanimljivi je sadržaj triple playa usluge za 44 posto ispitanika, potom slijedi jeftino telefoniranje s 20 posto, IPTV (Internet Protocol Television) s 14 posto, naručivanje video sadržaja s 10 posto, online video s 7 posto a na začelju je glazba s 3 posto. Premium sadržaji (naplata posebnih paketa za sport, filmove) zanimljivi su za 62 posto ispitanika.
Za uslugu koja tek treba osvojiti hrvatsko tržište ispitanici su u prosjeku mjesečno spremni izdvojiti između 100 i 150 kuna. Više bi platili oni koji znaju što je to triple play i oni koji su najviše zainteresirani za uslugu.
Ispitivanje provedeno u rujnu prošle godine pokazuje da 97 posto hrvatskih kućanstava posjeduje telefon (fiksni ili mobilni), mobitel 85 posto, fiksni telefon 83 posto, Isdn liniju (DSL -ADSL) ima svega 16 posto ispitanika. Računalo ima 56 posto ispitanika (53 posto stolno i 9 posto prijenosno), a na internet je priključeno 36 posto kućanstava. Kabelsku televiziju ima 18 posto, a satelitsku antenu 40 posto kućanstava.
I.B.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati