Turistička Hrvatska se uspješno predstavila u New Yorku

HRVATSKA se u četvrtak u New Yorku predstavila kao jedna od najboljih turističkih destinacija na Sredozemlju s ciljem da povrati dio Amerikanaca koji su prije rata posjećivali Hrvatsku, i sada se sve više vraćaju.

European Travel Commission, čije su članice 33 europske zemlje među kojima i Hrvatska, organizirala je u četvrtak u New Yorku promidžbeno predstavljanje američkim medijima.

Susretu je nazočilo 125 novinara iz poznatih američkih medija uglavnom specijaliziranih za turizam.

"Hrvatskoj ide sjajno", rekla je u razgovoru za Hinu predstavnica Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u New Yorku, Nena Komarica. "Do sada se 60 novinara interesiralo za Hrvatsku i očekujemo da će nakon ovoga skupa objaviti članke o Hrvatskoj što će biti izvanredna promocija naše zemlje kao turističke destinacije".

HTZ će za tridesetak novinara na proljeće sljedeće godine organizirati putovanje u Hrvatsku kako bi se na licu mjesta mogli upoznati s turističkim prednostima zemlje.

Interes je bio toliki da je promidžbene materijale dijelila i hrvatska ministrica Pave Župan Rusković koja boravi u posjetu Sjedinjenim Državama kako bi potaknula povratak američkih turista u Hrvatsku.

Najbolje predratne turističke godine 1990. u Hrvatsku je putovalo oko 250.000 Amerikanaca. Agresija na Hrvatsku i ratovi na Balkanu odvratili su Amerikance od Hrvatske koja se sada bori da ih ponovno pridobije.

"Naš cilj je vratiti dio predratne brojke i promovirati Hrvatsku kao sigurnu zemlju i jednu od najboljih destinacija na Mediteranu", rekla je Komarica.
Tekst se nastavlja ispod oglasa

Napori HTZ-a su se već uvelike isplatili s 76.000 američkih turista koji će do kraja godine boraviti u Hrvatskoj ostvarivši 190.000 noćenja. Hrvatska je jedina sredozemna zemlja koja bilježi povećanje od 8 posto dolazaka američkih turista, dok druge zemlje poput Italije i Španjolske bilježe značajan pad.

Hrvatska, međutim, želi znatno veći dio od 13 milijuna Amerikanaca koji godišnje putuju u Europu.

U ovoj sezoni Hrvatska je postigla značajne uspjehe na američkom tržištu.

Američki magazin za visokoplatežnu klijentelu Travel and Leisure proglasio je Hrvatsku u rujnu za najpopularniju destinaciju Europe. Conde Nast Magazine i Successful Meeting Magazine uvrstio je Hrvatsku u 10 najzanimljivijih destinacija novoga milenija, a časopis za organizaciju poslovnih konferencija Meeting and Incentive izabrao je Zagreb među 10 svjetskih gradova najboljih za konferencije.

Među promidžbene uspjehe Hrvatske ubraja se i snimka o Dubrovniku na kanalu WCBS 2, emisija o Jadranu na E-Entertainment kanalu te spotovi o Hrvatskoj koje je na WCBS-u vidjelo 5,8 milijuna američkih kućanstava.

Niz najutjecajnijih američkih listova poput The New York Timesa, The Washington Posta i Los Angeles Timesa besplatno je objavilo članke o Hrvatskoj čija je ukupna procijenjena vrijednost oko 5.200.000 dolara.

Buking za sljedeću godinu ide odlično, kazala je Komarica. Samo dva nova jaka turoperatora Grand Circle i Vantage Travel Deluxe, koji su ove godine uključeni na popis od 40 američkih turoperatora koji nude Hrvatsku, do sada je zabilježilo oko 9.000 predbilježbi.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara