VIJEĆE ZA UPRAVU IRAKA OGRANIČILO RAD AL JAZEERAE

Arapska televizijska postaja Al Jazeera objavila je u subotu da joj je Vijeće iračke vlade na mjesec dana zabranilo praćenje rada Vijeća, zbog komentara u jednoj emisiji prikazanoj prošloga tjedna.

Vijeće, koje su imenovale Sjedinjene Države, i ranije je privremeno ograničavalo rad Al Jazzere i konkurentske televizije Al Arabie, optužujući ih za poticanje nasilja.

Televizija prenosi da je zabrana, koja novinarima Al Jazzere spriječava pristup uredima Vijeća, uvedena nakon komentara jednog gledatelja, koji se telefonom uključio u razgovor oko stanja u Iraku, a koja je očito razljutila iračke vlasti.
Tekst se nastavlja ispod oglasa

Al Arabia je u srijedu objavila da su irački dužnosnici dopustili ponovno otvaranje njezina dopisništva u Bagdadu, nakon dvomjesečne zabrane uvedene nakon što je ta televizijska postaja objavila poruku Sadama Huseina.

(Hina) bcav sv

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara