VIP krenuo u najintenzivniju Internet oglašivačku kampanju u Hrvatsku

DVOTJEDNA Internet kampanja VIP Vodafone Live! Globe sensation party kulminirala je na dan samog događanja na Zagrebačkom velesajmu. Na preko 20 najposjećenijih web stanica, preko nekoliko različitih tipova oglasa, posjetitelji mogu jednostavnim  upisom osobnih podataka podići ulaznice za party.

Httpool internet marketing (www.httpool.hr)  u suradnji sa Invent multimedia studijom te marketinškom agencijom Grey Worldwide Zagreb osmislio je i realizirao internet kampanju koja je pokazala koliko je Internet kao i marketinški komunikacijski kanal dobar i učinkovit za najbržu i efikasnu dvosmjernu komunikaciju sa javnošću.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Intencija nam bila alarmirati ljude željne vrhunske zabave da jednostavnim on-line upisom osobnih podataka mogu podignuti Vodafone Globe sensation party putovnice za VIP Vodafone Live! Globe sensation party. Koristili smo se najatraktivnijim načinima marketinškog komuniciranja na internetu: tzv. Floating bannerima kao bi privukli ljude na party, i kao bi im omogućili da sudjeluju na jednom od najvećih događaja ove godine.

Kako bi istovremeno omogućili našem klijentu najbolju i najefektniju promociju tog događaja, osmislili smo i da nekoliko web stranica jednostavno na taj dan promijeni boju u crvenu." - tvrde organizatori ovog nesvakidašnjeg događaja.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara