KIA I HYUNDAI će i u godinama koje dolaze ostati prepoznatljivi partneri najvećih nogometnih manifestacija.
Dvije korejske tvrtke tako će biti glavni sponzori europskog prvenstva u nogometu, čemu valja dodati prije sklopljena sponzorstva, ona s FIFA-om i kineskom nogometnom reprezentacijom.
EURO 2008 kao najznačajniji nogometni, a možda i sportski događaj iduće godine omogućit će snažnu promičbu korejskih tvrtki diljem svijeta. Naime, ugovorom je omogućen pristup na stadione u gotovo 200 zemalja, a Kia će također u svim ostalim kampanjama moći koristi službeni logo natjecanja.
U svakom slučaju ovo je veliki tjedan za Kiju. Podsjetimo, prije samo nekoliko dana otvoreni slu proizvodni pogoni u Slovačkoj vrijedni čak milijardu eura. Jedna od najmodernijih europskih tvornica rasprostire se na čak 166 ha zemljišta, a omogućit će gospodarski procat regije. Ukoliko sve bude po planu tvornica će zapošljavati oko deset tisuća djelatnika i imati godišnji kapacitet od 300.000 vozila.
M.N.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati