Tekst se nastavlja ispod oglasa
NATJECANJE za Pjesmu Eurovizije, koje je u Istanbulu okončano trijumfom Ukrajine, izravno su prenosile tv postaje iz 41 zemlje širom svijeta, a prijenos je izravno pratilo oko 300 milijuna gledatelja, izvješćuju u nedjelju turski mediji.
Turski domaćini festivala zadovoljno trljaju ruke, jer se u državni proračun samo prodajom prava prijenosa slilo 2,2 milijardi dolara.
Naime, jedna sekunda prijenosa iznosila je 3.500 "zelenih novčanica".
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Pored organizatora "Pjesme Eurovizije", najviše razloga za zadovoljstvo ima tursko ministarstvo turizma, ocjenjuju mediji.
Turistički djelatnici vjeruju da će vrlo dopadljivi spotovi prirodnih ljepota te "zemlje četiri mora", koja je i prava riznica kulturno-povijesne baštine na anatolijskom tlu, snažno potaknuti priljev inozemnih nomada u turska tuiristička ljetovališta i druge desestinacije.
Turski domaćini festivala zadovoljno trljaju ruke, jer se u državni proračun samo prodajom prava prijenosa slilo 2,2 milijardi dolara.
Naime, jedna sekunda prijenosa iznosila je 3.500 "zelenih novčanica".
Pored organizatora "Pjesme Eurovizije", najviše razloga za zadovoljstvo ima tursko ministarstvo turizma, ocjenjuju mediji.
Turistički djelatnici vjeruju da će vrlo dopadljivi spotovi prirodnih ljepota te "zemlje četiri mora", koja je i prava riznica kulturno-povijesne baštine na anatolijskom tlu, snažno potaknuti priljev inozemnih nomada u turska tuiristička ljetovališta i druge desestinacije.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati