Prve snimke Citroena C2
CITROEN je prije nekoliko dana objavio prve službene snimke modela C2, kojim će francuski proizvođač zaokružiti svoju ponudu. Svojevrsna zamjena za model Saxo bit će lansirana u drugoj polovici ove godine.
U posljednjih nekoliko godina Citroen se svrstao u red proizvođača, koji imaju jednu od najraširenijih ponuda u kompaktnoj klasi.
Vremešni Saxo dobio je pojačanje u obliku atraktivnog C3, a od nedavno i fun-izvedbe C3 Pluriel.
Posljednja prinova u kompaktnom segmentu je upravo C2, koji će se isporučivati isključivo u trovratnoj izvedbi.
Sasvim logično s obzirom da trovratne karoserijske izvedbe drže 56 % udjela u klasi.
C2 je konstrukcijski najmanji model u ponudi, ali zato u pogledu dizajna nimalo ne zaostaje za modelima s većom brojnom oznakom. Jasno izraženog dinamičnog karakter, najmanji Citroen donosi mnoštvo inovacija.
Naravno, zadržan je modularan pristup, koji se posebno ocrtava na polju funkcionalnosti. Tako primjerice, C2 ima straga dva odvojena sjedala, koja se mogu vrlo jednostavno preklopiti i u trenutku povećati kapacitet prtljažnika.
Inovativni pristup nastavlja se u konstrukciji prtljažnih vrata, koja se sastoje iz dva dijela. Time su riješena dva problema, a to su niski utovarni rub i pristupačnost prtljazi.
Rješenje poznato sa Pluriela dolazi do izražaju u gradskim prilikama, kada vlasnik najčešće nema dovoljno mjesta da bi otvorio velika prtljažna vrata.
U tom slučaju dovoljno je otvoriti samo donji dio vrata, koji može poslužiti i za prijevoz tereta maksimalne mase 100 kg. Sa prije spomenutim modelima C2 dijeli platformu uz jednu bitnu razliku.
Međuosovinski razmak je skraćen za 150 mm i iznosi 2.310 mm. Time je povećana manevrabilnost, a i postignute manje vanjske dimenzije. Primjera radi, duljina iznosi svega 3.660 mm.
Kad su u pitanju motori, Citroen ima nekoliko aduta. Tu je prije svega dobro poznati 1.4 HDI/70 KS dizelski agregat, koji se dosada dokazao u većem C3 i Xsari.
U ponudi će biti još tri benzinska agregata (1.1/61 KS, 1.4/75 KS, 1.6 16V/110 KS), od kojih svakako treba istaknuti najjači 1.6 16V od 110 KS, koji će biti rezerviran za VTR izvedbu.
Pametni SensoDrive mjenjač biti će dostupan sa 1.4/75 KS i 1.6-litrenim motorom. Izvedbe interijera biti će dostupne u četiri boje, ali zato prednja armatura u samo jednom tonu.
Monotoniju će razbijati ručica mjenjača dostupna u atraktivnim nijansama.
Iako manji, C2 će u potpunosti pratiti standarde modela C3. Automatsko aktiviranje brisača i sustav zaključavanja vozila u kretanju su samo neke od sitnica, koje olakšavaju svakodnevno korištenje.
Bogata serijska oprema ostaje Citroenov recept, što znači da C2 dolazi izdašno opremljen.
Oni izbirljiviji moći će birati sa podužeg popisa dodatne opreme, na kojem se između ostalog nalazi automatska klima, tempomat, do šest zračnih jastuka, ESP, progresivni servo upravljač itd.
Posebna priča je VTR izvedba, čiji sportski nastup osiguravaju lakirani odbojnici u boji vozila, krovni spojler i povećani pragovi. Svi ostali podaci zasad se drže u tajnosti.
Ako ništa drugo, može se pretpostaviti da bi C2 mogao stajati do 15 % manje od ekvivalentno opremljenog C3-a, čime bi već u startu imao veliku prednost u odnosu na konkurenciju.
Naime, u ovom segmentu je i dalje na prvom mjestu cijena i troškovi korištenja, a tek onda na red dolaze druge karakteristike.
>>Kliknite na fotografiju za prikaz iste većih dimenzija
>>Kliknite na fotografiju za prikaz iste većih dimenzija
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati