Wiesmann GT: Retro je in
MALA njemačka manufaktura poznata po ekskluzivnim automobilima bezvremenskog dizajna i BMW-ove mehanike predstavlja novi model.
Dvanaest godina nakon što je svijet ugledao Wiesmann Roadster na scenu stupa GT Coupe. Napredak je očit, šestcilindrični BMW-ov dragulj ustupio je mjesto potentnijem osmaku, dok o pozornijem pristupu razvoju svjedoči višegodišnja evolucija dizajna i gostovanje prototipa na utrci 24 sata Nurburgringa.
Prototip prikazan na frankfurstkom salonu 2003. godine postao je stvarnost, a retro je opet u modi.
Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija
Automobil čija vanjština vraća uspomene na zaboravljana vremena pokreće vrlo moderni BMW-ov motor poznat iz modela X5. 4.8 V8 razvija 270 kW/367 KS maksimalne snage pri 6.300 o/min, a pri 3.400 o/min raspolaže s maksimalnih 490 Nm zakretnog momenta. Ne zvuči bombastično, barem dok ne saznate da automobil teži svega 1.250 kg.
Dizajnerski derivat Jaguara, AC Cobre i bolida iz 1940-tih lagan je poput pera što može zahvaliti primjeni (još uvijek) nekonvencionalnih materijala, aluminija i kompozita ojačanih ugljičnim vlaknima.
Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija
GT mjeri 4,23 metara u duljinu, ukupna širina iznosi 1,85 metara, dok je visina svega 1,19 metara. Automobil je postavljen na 20-inčne naplatke od lake legure na koje su montirane gume mjera 245/35 sprijeda i 275/30 straga. Iza njih naziru se diskovi promjera 332 odnosno 328 mm koje grizu četiri-klipna kliješta.
Automobilski "uebermensch" ubrzava do 100 km/h za svega 4,6 sekundi i postiže preko 280 km/h. Prosječna potrošnja iznosi prihvatljivih 11,7 l/100 km. Iako je većina mehanike posuđena sa starog Roadstera, proizvođač garantira konkurentnost i najavljuje ugradnju BMW-ovog SMG mjenjača iz modela M5.
U svakom slučaju radi se o više nego uspješnom pothvatu braće Martina i Friedhelma Wiesmanna, koji su ne tako davne 1988. utemeljili tvrtku Wiesmann Auto-Sport i do danas ostali vjerni svom motu, a to je stvarati automobile koje krasi sinteza nostalgije i moderne tehnologije.
Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija
Danas, kada automobili postaju konfekcija i sve više sliče jedan drugome, dobro je znati da postoji Wiesmann i njegov GT, skulptura vrijedna svake pažnje. U takvom ozračju se niti cijena nešto veća od sto tisuća eura ne čine pretjeranom.
Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija
Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija
M.N.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati