Prodajni rezultati u Europi drastično pali

Prodaja novih automobila u Europi prošlog je mjeseca pala za 10 posto na 965.918 primjeraka. Zbog krize koja već više od četiri godine hara Starim kontinentom, prodajni rezultati najslabiji su u posljednjih 19 godina. Jedini veći proizvođač koji je uspio završiti u plusu je Hyundai čija je prodaja porasla za 7%, dok je npr. susjedna Kia pala za 3,6%.

Od svih proizvođača, najveći pad pretrpio je francuski Renault čiji su prodajni rezultati, uključujući Dacijine modele, pali zabrinjavajućih 27,4%. PSA Peugeot Citroen bilježi 16-postotni pad, dok GM sa svojim Opelom i Chevroletom ima gubitak od 13% u odnosu na prošlu godinu. Ništa nije bolji ni Fiat koji je oslabio za 12,8%. Relativno dobrim rezultatom, odnosno malim padom, može se pohvaliti golemi Volkswagen čiji su se mnogobrojni brendovi prodavali tek 2,5%slabije nego prošle godine.

Gledajući 11 mjesečno razdoblje u Europi, slika nije bolja. Prodaja je pala za 7,2 posto na 11,7 milijuna primjeraka što je najniža vrijednost od 1993. godine.

 

Pročitajte više