TopGear: Pravila privlačnosti - Audi TTS

Foto: PR

AKO JE nešto predivno, znači li to da ne može biti i briljantno? Vrijeme je da to otkrijemo uz novi Audi TTS...

Je li moguće biti prezgodan? Ekstremna fizička privlačnost ljudima može omogućiti više partnera za snošaj i veću vjerojatnost uspjeha u određenim poljima, no ona ne jamči i sreću. U poznatim književnim djelima lijepe ljude uvijek zadesi neka tragedija i u svakodnevnom životu mnoge se žene iz tih djela percipiraju kao isprazne fufice. Ljepota je poput novca – svi ga želimo, no kad se jednom domognemo dovoljne svote, korelacija između bogatstva i sreće sve je manja.

“Nikad ne možete biti dovoljno bogati ili dovoljno mršavi”, izjavio je Wallis Simpson. Kako je mršavost mjerilo ljepote u modnoj industriji, rekao bih da je njegova izjava promašena u oba slučaja.

Sve ovo dovodi nas do križa koji Audi TT uvijek nosi na leđima. Naime, taj je automobil tako zapanjujuće prelijep da svi smatraju da nema nikakvih drugih talenata. Bilo kako bilo, ovaj novi model prekrasan je kao što TT i treba biti, a njegove poznate dimenzije malo su unaprijeđene ponekim vrlo oštrim linijama. No njegova tehnološka inteligencija nešto je posve novo.
Naime, ovaj su put prednji okvir karoserije i pod izrađeni od visokočvrstog čelika, no cijela superstruktura i površina izrađeni su od raznih vrsta aluminija. Učvršćivanje svih tih raznih vrsta metala pravi je tehnički podvig, no Audi ima mnogo iskustva u tome. Podokviri su također od aluminija, a i TTS ima veće dijelove ovjesa. Ova karoserija dijelove crpi iz VW-ove platforme MQB pa su svi motori u ponudi novi i prikladni za ugradnju na iste nosače.

Sjedim u TTS-u, što znači da ispod sebe imam dvolitreni motor koji razvija 310 KS i 380 Nm momenta koji, čak i s ručnim mjenjačem, od 0 do 100 km/h ubrzava za manje od pet sekundi. Model za modelom, masa je smanjivana pa je ovaj još 50 kg lakši od starog TT-a koji je bio isto toliko lakši od svog prethodnika. Samo zbog toga trebalo bi nagraditi Audi.

Sve to znači da je naš TTS s pogonom na sva četiri kotača i četiri sjedala lakši od Caymana. Postoji i dizelska inačica s pogonom na prednjim kotačima, kojoj ta manja masa i učinkovitost motora jamče emisiju CO2 od 110 g/km, ali će i dalje od 0 do 100 km/h ubrzavati za 7,1 s. Pravi bombončić!

TopGear Hrvatska na kioscima od 19.11., i dalje za 15 kuna.

Pročitajte više