Atrakcija iz Citroena: Prve naznake izgleda C3 Picassa koji postaje crossover

 Foto: Citroen

CITROEN je novim konceptom potvrdio dominaciju SUV-ova i još jednom pokazao kako monovolumeni ispadaju iz svih kombinacija. 
 
Time će linija Picasso poput onih četveroznamenkastih iz Peugeotove ponude poprimiti SUV-ovski karakter, ali dakako u onom posebnom stilu kakav samo Citroen može njegovati. I ovakav napuhan, C-Aircross je simpatičan i što je važnije upečatljiv. Francuzi su definitivno uspjeli stvoriti vlastiti dizajnerski izraz i u ovom hibridnom segmentu crossovera, svojevrsnih križanaca monovolumena  SUV-ova. Nebitno kako ga nazvali, C-Aircross stiže u manje od mjesec dana, a najavit će novu generaciju C3 Picassa. 
 
Dakako, na suprotno otvaranje vrata i izostanak B nosača možemo zaboraviti na serijskoj izvedbi, kao i na brojne detalje kojima se model distancira. Isto vrijedi i u kabini, sada prožetoj tehnologijom brandiranom kao Citroën Advanced Comfort, a koja bi trebala poklonike francuske marke polako uvesti u novi svijet automobilizma u kojem će sam način korištenja vozila biti izmijenjen. Tehnologija je to u službi jednostavnije uporabe kao što su head-up zaslon u boji, umetak koji se nastavlja na instrumentnu ploču, upravljač s jednim krakom s pojednostavnjenim komandama, kamera za vožnju unatrag i bežični indukcijski punjač za pametne telefone. Nema ni vanjskih retrovizora koje su zamijenile kamere.
 

 
Osim intuitivnijih komandi putnike očekuje i posebna atmosfera začinjena staklenim panoramskim krovom, a 12-inčni središnji zaslon pruža pristup širokoj paleti dostupnih funkcija.  A kad je mehanika u pitanju sve je obavijeno velom tajne. Jedini dostupan podatak je onaj kako će i ovdje Grip Control elektronika odraditi posao prilagodbe kvaliteti podloge. U PSA koncernu smatraju kako pogon na sve kotače nije potreban. I s obzirom na profil njihovih kupaca u tome su većim dijelom u pravu. Recimo i kako je C-Aircross dugačak 4,15 m, širok 1,74 i visok 1,63 m, što ga postavlja uz bok pioniru segmenta, Nissanovom Jukeu. 
 
Na kraju recimo i kako je premijera koncepta zakazana za 7. ožujka, dok proizvodnu izvedbu na cestama možemo očekivati do kraja godine. 

Pročitajte više