Audi predstavio Prologue - moguću preteču Audi A9

Audi je na ovogodišnjem losanđeleskom Motor Showu predstavio novi, luksuzni, kupe koji će se na tržištu nadmetati sa Mercedesovim kupeom S-klase, a nazvan je "Prologue".

Audi je također pokazao i to da će, otkako je Marc Lichte postavljen za novog šefa dizajna,  dizajnovi budućih generacija A6-ice, A7-ice i A8-ice krenuti u potpuno novom smjeru.
###
Novi Audi Prologue niži je i kraći od trenutne A8 limuzine, no to ne znači da je mali auto. Dugačak je 510, širok 195, a visok 139 centimetara, dok je međuosovinski razmak 2940 milimetara. 
Dominantna značajka prednjeg djela svakako je prednja rešetka, koja je sada raširenija, te je pozicionirana niže nego kod dosadašnjih modela. Uglađena prednja svjetla koriste futurističku, Matrix lasersku tehnologiju, za koju Audi kaže da "osvjetljava cijelu ulicu visokom razlučivosti". Novost predstavlja i oblik usisnika zraka koji se nalazi ispod prednjih svjetala, koji su u novom dizajnu uklopljeni u branik. Ovo su značajke koje definiraju novi smjer dizajna Audijevih budućih automobila.

S unutrašnje strane, Audi je kombinirao minimalistički dizajn i virtualnu kabinu sa novog Audija TT sa najsuvremenijom tehnologijom i prvoklasnim materijalima. Prednja ploča ima lak i elegantan izgled sa svojim strogo vodoravnim linijama koje nigdje nisu prekinute, te naglašava veliku širinu unutrašnjosti. Po cijeloj širini, prednja ploča napravljena je kao tri odvojena zaslona na dodir. 

Ovaj dvovratni kupe pogoniti će 4.0-litreni TFSI benzinski turbo motor koji razvija 605 KS te zakretni moment od 750 Nm. Od 0 do 100 km/h trebati će mu svega 3.7 sekundi.
Ukupna potrošnja Prologuea je 8,6 litara na 100 kilometara, a emitirati će 199 grama CO2 po kilometru. Takva učinkovitost uvelike se može zahvaliti "blago hibridnom", 48-voltnom sustavu koji će spremiti potrošenu energiju pri kočenju. Prologue će također doći i sa automatskim mjenjačem koji će biti uparen sa Audijevim quattro pogonom na sva četiri kotača, a ono što će još više poboljšati performanse su zračni ovjesi sa čak pet spona, te dinamični sustav upravljanja sa sva četiri kotača, u kojem se stražnji kotači mogu zakrenuti do kuta od pet stupnjeva.

Spomenuti Prologue bi se, ukoliko uđe u serijsku proizvodnju, mogao zvati Audi A9

Pročitajte više