Predstavljen novi Audi S3: Kompaktni snagator od listopada u Hrvatskoj!

Foto: Audi

AUDI se ne odriče sportskih izvedbi ni u kompaktnom segmentu, a to, najjednostavnije rečeno, znači preko 300 KS, Quattro pogon i puno stila.

Dva desetljeća nakon lansiranja prvog S3 iz Audija dolazi osvježenje na osnovi nedavno obnovljenog modela. Kako i aktualni A3 ima dvije izvedbe, Sportback i Sedan, tako je i S3 dostupan u obje izvedbe. U oba slučaja je ispod poklopca 2.0 TFSI benzinac koji daje 310 KS i 400 Nm, što je dovoljno da bez obzira na izbor karoserije Audijev model potjera do 100 km/h za 4,8 sekundi. Očekivano, maksimalac je limitiran na 250 km/h.

Standardno se isporučuje Quattro pogon, a kupci mogu računati i na sedam-stupanjski S-Tronic mjenjač i S podesivi ovjes. Pogon ima hidrauličnu višeslojnu spojku koja prema potrebi prebacuje moment na osovine, kombinirajući dinamične performanse sa stabilnosti te učinkovitost s užitkom u vožnji. Njome upravlja modularna dinamična kontrola upravljanja – novi sustav koji usko povezuje quattro pogon s elektroničkom kontrolom stabilnosti (ESC) i podesivi ovjes s kontrolom tvrdoće, koji je dostupan kao opcija.   

U pogledu dizajna nema velikih novosti. Standardni recept donosi sportske detalje, a osnovni gabariti (osim duljine) su isti kod obje karoserijske izvedbe. Naglasimo tek kako je Sportback dugačak 4,34 metra, dok se Sedan rastegao na 4,50 metara. Razlika u konceptima znači i različit kapacitet prtljažnika, praktičniji u Sportbacka guta 325 litara, a na limuzini 370 litara.

U kabini je vozač u fokusu, a dizajn je izveden u dobro poznatom stilu Audija. Virtualni kokpit ide uz doplatu, dok je 10,25-inčni zaslon dio serijske opreme. Bang & Olufsen se brine za vrhunski zvuk, dok su stare PET boce iskorištene za presvlake sportski profiliranih sjedala. Naravno, svi sustavi asistencije vozaču su i ovdje dostupni, od onih koji pomažu izbjegavati prepreke do sustava držanja trake, adaptivnog tempomata i sl.

Novi Audi S3 u prodaju stiže već ovog mjeseca. Početna cijena u Njemačkoj je 46.300 eura za Sportback i 47.180 eura za limuzinu. I to nije sve jer dolazi Edition one izvedba, limitirana serija s ekskluzivnim detaljima. Prodaja u Hrvatskoj kreće u listopadu.

 

Pročitajte više