Aznom Palladium: Talijanski pokušaj da od kamioneta naprave Rolls Royce

Foto: Aznom Automotive

ZA mnoge je ovaj proizvod i više od kandidata za najružniji auto godine, za neke je auto snova, a neki će ga i kupiti. 

I baš zato se o ukusima ne treba raspravljati. Činjenice su sve što nas treba zanimati, a tek potom valja donijeti sud. Uostalom, mnogi su se snebivali nad primjerice BMW-om X6, a u međuvremenu je postao pravi trendseter.

Vratimo se mi Aznomu. Palladium je najavljen kao hiper-limuzina sposobna savladati svaki teren. Očekivano, pogon na sve kotače je tu, ali malo tko je očekivao da će i osnova biti ovakva. Naime, ovo čudo od luksuza koristi osnovu američkog "narodnog auta“.

U pitanju je kamionet Dodge Ram 1500, drugi najprodavaniji model u klasi u SAD-u. Sasvim očekivano jer je ista tvrtka 2018. godine ponudila sličnu stvar, model Atalux na istoj osnovi Rama.

A kad je dizajn u pitanju jasno je da je Rolls Royce bio inspiracija. Posebno sprijeda gdje dominira ogromna maska s LED rasvjetom. Na boku je najveća novost uz plastične obloge i krom mali "lincolnovski" prozorčić koji dopušta putnicima straga da malo provire van dok uživaju u privatnosti najluksuznijeg terenca na svijetu. A straga umjesto bunkera, Palladium dobiva ladicu koja se izvlači pritiskom na tipku.

Talijansko majstorstvo do izražaja dolazi u kabini. Interijer kamioneta je tu, ali sada presvučen najskupljim materijalima. Ugrađeni su novi zasloni za kontrolu opreme poput ambijentalne rasvjete, hladnjaka i otvaranja pretinaca.

Straga je najugodnije, a tamo će vlasnik najčešće i boraviti. Ugođaj dnevnog boravka upotpunjuje sjedalo nalik sofi, ali i mali bar s pićima i kristalnim čašama. U opremu ulazi Harmon Kardon ozvučenje, dva Microsoft Surface Pro X tableta. Konačno tu je i sat izrađen u kombinaciji zlata i paladija, a koji po potrebi možete uzeti i premjestiti na policu u dnevni boravak.

Ispod poklopca je 5.7 V8 koji uz pomoć dvije turbine daje 710 KS i 950 Nm. 100 km/h postiže za 4,5 sekundi, a brzina je limitirana na 210 km/h. Podsjetimo, govorimo o 2,65 tona teškoj nekretnini na kotačima kojoj u pogledu mase ne pomaže ni činjenica da su krov i prednji poklopac izrađeni od karbona. Zato su tu Brembo kočnice s diskovima promjera 408 mm sprijeda i 380 mm straga.

 

O cijeni zasad ni riječi, a u tvrtki vjeruju kako će najveći interes biti iz Rusije, Kine i dakako s Bliskog istoka. Naravno, na raspolaganju su nebrojene kombinacije individualizacije, a nude se i dodaci poput putnih torbi izrađenih od iste kože kao interijer (Foglizzo), te kišobrana s potpisom – izradio ga je  Francisco Maglia. 

Pročitajte više