Bivši F1 vozač predstavit će bolid s Rimčevim pogonom na Festivalu brzine

Foto: Pininfarina

I OVOGODIŠNJE izdanje Festivala brzine u Goodwoodu imat će premijeru jednog električnog bolida. Nakon 2017. i električnog modela Concept_One, dolazi prelijep Pininfarinin bolid s Rimčevom tehnologijom.

Mahindra doista mnogo ulaže u električne tehnologije i promociju novih tehnologija, a jedan od alata za odgovarajuću zamijećenost je i angažman njihovog test-vozača i sudionika Formule E, nekadašnjeg F1 pilota Nicka Heidfelda.

Zasad se ne zna puno osim da će Heidfeld osobno predstaviti Pininfarininog ljepotana, premijerno prikazanog na netom održanom ženevskom salonu. Hoćemo li konačno vidjeti najsnažniji i najbrži "talijanski" bolid svih vremena u akciji, ali i što doista može tehnologija koju su Indijci platili 91 milijun dolara Mati Rimcu i njegovoj tvrtki, još se ne zna, ali pretpostavlja se da ćemo na taj užitak morati pričekati. U svakom slučaju, početkom travnja posjetitelji Goodwooda će izbliza moći proučiti električnu Pininfarinu.

Zasad je potvrđeno sudjelovanje na Members Meeting događaju. A sudeći po signalima iz Rimca i Pininfarine koje možemo iščitati iz službenih priopćenja iz Ženeve, smiješi nam se još jedna statična prezentacija iz razumljivih razloga s obzirom na to da oba automobila očito nisu spremna. Šteta, jer upravo je Heidfeld prije 20 godina postigao rekordno vrijeme uspona u Goodwoodu. U trkaćem McLarenu MP4/13 je posao odradio za 41,6 sekundi.

Stoga je najbolje da se prisjetimo 2017. godine kada je Rimac Concept_One vozio uspon.

Pininfarina Battista: Jedini automobil s Rimčevom tehnologijom

Indijski vlasnik je ulaganjem od 90-ak milijuna dolara omogućio daljnji razvoj kompanije iz Svete Nedelje, ali i stekao pravo da jedini u svijetu uz Rimca koristi tehnologiju C_Two. A to znači 1.900 KS, 2300 Nm, sprint do 100 km/h u manje od 2 sekunde i 350 km/h maksimalca uz 450 km dosega. Istina, lošije od službenih brojeva vezanih uz C_Two, ali i dalje bez konkurencije.

Pročitajte više