BMW je u ogromne "bubrege“ ubacio još jedan par, evo i zašto

Foto: BMW

AKO ste mislili da BMW pretjerao na pojedinim modelima rastegnuvši prepoznatljive "bubrege“ na maksimalne moguće mjere, prevarili ste se. Stvar se mogu dodatno zakomplicirati. 

A pritom nismo trebali dugo čekati na to. Sve je više onih obožavatelja marke koji misle da je BMW svojim dizajnerskim izrazom malo zalutao i pogubio se izgubivši poveznicu na kultne modele. Prvo je drastično povećao prednju masku ili tzv "bubrege“, a onda je stigao XM, model golemih dimenzija, još veće mase i beskompromisne snage. 

No, vratimo se mi na "bubrege“. BMW je sada odlučio na novoj seriji 7 predstaviti sustav autonomne vožnje razine 3, a pritom je objavio i fotografije promjena na prednjici vozila. Ovaj model, odnosno 7-icu opremljenu novi sustavom autonomnog upravljanja sprijeda ćete prepoznati kroz dvije udubine u prije spomenutim "bubrezima.“

BMW je za potrebe Personal Pilot L3 sustava ugradio ultrazvučne senzore, radar i 3D lidar, a dio njih morao je ugraditi sprijeda. Sva ta tehnologija omogućava da serija 7 samostalno krstari do 60 km/h, ali ipak uz nadzor vozača. 

 

Trapezoidne udubine postavljene u gornji dio maske simetrično sa svake strane odaju dojam kao da je BMW u postojeće bubrege ugradio još jedan par bubrega. Šalu na stranu, definitivno je ovim dodacima dodatno narušio estetiku svojeg reprezentativnog modela.  

Cijena ovog sustava je 6000 eura, a trenutno je dostupan isključivo na njemačkom tržištu. Moguće ga je naručiti od prosinca uz prve isporuke u ožujku iduće godine. 

Pročitajte više